• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Om het duidelijk en overzichtelijk te houden zal ik mijn eigen lijst van betaalden steeds aanvullen.,
sta je daar niet in, dan heb ik je geld bij de laatste keer kijken nog niet op de rekening zien staan.
Ik kijk niet elke dag, maar zeker 2 keer per week

Waar gebeurt dit precies ergens in lelystad ??
of heb ik iets over het hooft gezien

lijkt me grappig om langs te komen met me zweedse gehaktbal :-)^

Wat is het adres van die autowasserette ook al, het ligt er vlakbij. Ook was er de vorige keer iets gezegd over de bereikbaarheid. Welke straat moet je ook alweer in je nav opgeven om daar te komen. Daar was iets mee. Weet iemand dat nog?

Bij deze wilde ik mijzelf ook aanmelden:

1 - nicknameles - STAAT BINNEN
2 - SkyBuMp - STAAT BINNEN
3 - Mark1986 - STAAT BINNEN
4 - RogierV12 - STAAT BINNEN
5 - Hebans - STAAT BINNEN
6 - Abarth - STAAT BINNEN
7 - Bart - STAAT BINNEN
8 - Ome Gerrit - STAAT BINNEN
9 - sjoerdnijhuis - STAAT BINNEN
10 - AudiA3 - STAAT BINNEN
11 - Timon - STAAT BINNEN
12 - LB - STAAT BINNEN
13 - Kawouter - STAAT BINNEN
14 - Pastra-v6 - STAAT BINNEN
15 - Lenn - STAAT BINNEN
16 - Addy - STAAT BINNEN
17 - KNOEI 8G - STAAT BINNEN
18 - Soepergrover - STAAT BINNEN
19 - StefanCS - STAAT BINNEN
20 - Radjen - STAAT BINNEN
21 - Dennisd - STAAT BINNEN

:jippie

LB zei:
Wat is het adres van die autowasserette ook al, het ligt er vlakbij. Ook was er de vorige keer iets gezegd over de bereikbaarheid. Welke straat moet je ook alweer in je nav opgeven om daar te komen. Daar was iets mee. Weet iemand dat nog?

Er is in Zeewolde (op de Postkoets) een heel mooi en net washcentrum. Hier heb je 4 wasboxen waar je prima de auto kunt afspuiten.
Deze liggen echter wel op 14km / 20min rijden vanaf deze locatie.

http://www.carwashcenterhorsterparc.nl/contact/

Daar heb ik de vorige keer mijn auto gewassen en dat gaat prima. Het is maar een klein eindje van farm-world.

Ik heb zojuist de rekening weer gecontroleerd en heb de 1e 14 betalingen binnen.
In de pb hebben we jullie gevraagd om voor 1 november te betalen.
ik hoop dat iedereen dat ook doet zodat wij ook weten dat we geen financieel risico meer lopen met het organiseren van deze meeting
Ook willen we dan de bestellingen voor de broodjes door geven zodat alles zoveel mogelijk geregeld is.

1. Hebans,
2. Nicknameless,
3. RogierV12
4. Addy
5. LB en
6. Gerritastra
7.Mark1986
8.Lenn
9. SkyBuMp
10.Bartr123
11.kawouter
12. Astra Red devil
13. DennisD
14. Radjen

Ook heb ik van een aantal het bericht gehad dat het geld onderweg is.
helaas hebben ook een aantal mensen nog steeds niet gereageerd op de pb

Nog een update met een extra aanmelding :
1 - nicknameles - STAAT BINNEN
2 - SkyBuMp - STAAT BINNEN
3 - Mark1986 - STAAT BINNEN
4 - RogierV12 - STAAT BINNEN
5 - Hebans - STAAT BINNEN
6 - Abarth - STAAT BINNEN
7 - Bart - STAAT BINNEN
8 - Ome Gerrit - STAAT BINNEN
9 - sjoerdnijhuis - STAAT BINNEN
10 - AudiA3 - STAAT BINNEN
11 - Timon - STAAT BINNEN
12 - LB - STAAT BINNEN
13 - Kawouter - STAAT BINNEN
14 - Pastra-v6 - STAAT BINNEN
15 - Lenn - STAAT BINNEN
16 - Addy - STAAT BINNEN
17 - KNOEI 8G - STAAT BINNEN
18 - Soepergrover - STAAT BINNEN
19 - StefanCS - STAAT BINNEN
20 - Radjen - STAAT BINNEN
21 - Dennisd - STAAT BINNEN
22 - AstraRedDevil - STAAT BINNEN

Even een vraag waar ik eigenlijk het antwoord al op weet maar stel hem toch even:

Wassen doen we de auto's met ze'n allen buiten toch? Of is het slim als ik hem van te voren even was?

Klopt buiten zijn meestal twee tuinslangen met koud water aanwezig. Als je auto vooraf al gewassen is, hoef je daar in principe alleen te spoelen even. Dat is wel aan te raden omdat je de tuinslangen moet delen.

Ok dan doe ik dat. Woon toch om de hoek dus dan zorg ik dat ik gewassen aan kom.

En nog een vraagje, is de hal verwarmd? Dan kan ik daar rekening mee houden met kleding....

De hal wordt als het goed is wel verwarmd inderdaad, de eigenaar heeft 2 gas kanonnen die binnen no-time de hal op temperatuur heeft. Gewoon wat warms mee en uit trekken als het warm genoeg is ;)

Bekijk dit topic ook eens voor de ervaringen van de vorige meet: https://forum.Carclean.com/cc_postst8199/20-November-detaildagje-Lelystad.aspx

SkyBuMp zei:
De hal wordt als het goed is wel verwarmd inderdaad, de eigenaar heeft 2 gas kanonnen die binnen no-time de hal op temperatuur heeft. Gewoon wat warms mee en uit trekken als het warm genoeg is ;)

Wij hebben aangegeven dat het niet nodig is aangezien dit weer minimaal 40 euro extra gaat kosten.
Met een trui aan en lekker bezig zijn met het detailen is het snel warm genoeg.

Neem ik wel een straalkacheltje mee _O-.

Maargoed, ik ging er stiekem ook vanuit dat de hal verwarmd zou worden inderdaad door die brute kachel ;)
Vanwaar dat het aan de temperatuur ligt? Vorig jaar was het toch ook uhhh behoorlijk koud buiten :x

Wilma zei:
Wij hebben aangegeven dat het niet nodig is aangezien dit weer minimaal 40 euro extra gaat kosten.
Met een trui aan en lekker bezig zijn met het detailen is het snel warm genoeg.

Ok, maar dat is 2 euro per persoon...... Moet zeggen dat ik dat dat wel waard vind.........