• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Vorig jaar en het jaar ervoor om precies te zijn, hebben er ook straalkanonnen in de hal gestaan

De kosten waren toen ook 15 euro p.p. :weetniet

Maar goed, kachels of niet, gewoon lekker doorwerken en je krijgt het vanzelf warm :)_[]

Daarom. Dan maar zonder kachel. En anders gewoon ff een bakkie doen!

En ik wil best wel wat extra lappen hoor voor een kachel. Ik ben een kou kleum en half november kan het al best eens koud zijn....

Als schilder zijnde kan je de verf ook het beste verwerken met een temperatuur van 20 graden en een luchtvochtigheid van max 65%. Maar dan hoef ik niet veel dagen te werken. :)_[]

nicknameless zei:
Vorig jaar en het jaar ervoor om precies te zijn, hebben er ook straalkanonnen in de hal gestaan

Er zijn verschillende dingen veranderd, oa de betaling voor de verwarming en het minimum aantal deelnemers.
Ik zal Arjan vanavond ff vragen hoe het precies zit (als hij terug is van zijn werk) aangezien hij dat deel regelt.
Zal zo meteen even de rekening weer controleren

Ik heb er zelf ook geen probleem mee om iets meer te betalen voor de stookkosten.

SkyBuMp zei:
Ok dat is nieuw weer, thanks voor de info Wilma.

nicknameless zei:
Vorig jaar en het jaar ervoor hebben er ook straalkanonnen in de hal gestaan

Is niks nieuws, dit was vorig jaar dat wij het organiseerden ook al zo.
Dat jullie maar 15 euro pp hebben betaald klopt idd omdat wij als organisatie een afspraak hadden gemaakt met de verhuurder en het verschil voor onze eigen rekening hebben genomen.

Aangezien er dit jaar geen afspraken zijn gemaakt met de verhuurder moeten we ons strikt houden aan de regels zoals ze in zijn offerte staan en dat is 2 euro per auto extra indien verwarming gewenst is.
Mocht het echt nodig zijn dat de kachel aanmoet dan overleggen we dat van te voren op de dag zelf met Jaap (wij zijn er toch al heel vroeg) en gaat deze alsnog aan.
We zetten dan op de tafel wel een spaarpotje neer waar iedereen (dus ook de bezoekers) wat (bijvoorbeeld een euro) in kunnen doneren om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Is dit een idee waar iedereen zich in kan vinden ?

Prima idee, ik zal wanneer gewenst voldoende in het potje stoppen. Ik ben van mening dat in geen geval jij voor de extra kosten op mag draaien. Dat zou lekker ondankbaar zijn voor alles wat jij regelt.

LB zei:
Prima idee, ik zal wanneer gewenst voldoende in het potje stoppen. Ik ben van mening dat in geen geval jij voor de extra kosten op mag draaien. Dat zou lekker ondankbaar zijn voor alles wat jij regelt.
als iedereen 1 of 2 euro erin doet ben je al klaar in principe, ook voor mij als eventuele kijker is het geen probleem om wat in te chippen ;-)

1 - nicknameles - STAAT BINNEN
2 - SkyBuMp - STAAT BINNEN
3 - Mark1986 - STAAT BINNEN
4 - RogierV12 - STAAT BINNEN
5 - Hebans - STAAT BINNEN
6 - Abarth - STAAT BINNEN
7 - Bart - STAAT BINNEN
8 - Ome Gerrit - STAAT BINNEN
9 - sjoerdnijhuis - STAAT BINNEN
10 - AudiA3 - STAAT BINNEN
11 - Timon - STAAT BINNEN
12 - LB - STAAT BINNEN