• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolf's Chemicals

lucas

Detailing trainee
23 dec 2011
27
47
Hallo,

Ik was vanmorgen wat aan het surfen op het internet en kwam deze producten tegen op de Menzerna site

Wolf's Chemicals Nano Paint Sealant
Wolf's Chemicals Nano Rim Sealant
Wolf's Chemicals Nano Trim Sealant
Wolf's Chemicals Nano Glass Sealant

Zijn er personen die ervaring hebben met bovenstaande producten?
Met welk merk is dit te vergelijken?
Ik heb zelf bv Wolfgang DGPS en ben hier zeer tevreden over maar op een of ander manier heeft dit merk mijn interesse gekregen.
Ook de filmpjes op hun site van de paint sealant vond ik indrukwekkend.

alvast bedankt voor de reacties.

Lucas
 
Erg goed ervaringen met de spullen van Wolf's chemicals, ikzelf gebruik het bijna uitsluitend op mijn eigen auto. En zoals redcat zegt, wolf's chemicals is niet hetzelfde als wolfgang.
 
Gebruik het op mijn banden en ben er erg tevreden over , ook erg tevreden over body wrap en nano bath :ja
 
Ik heb de glass sealant en werkt voor geen meter bij mij
Misschien doe ik iets verkeerd maar volg gewoon de handleiding op het flesje :weetniet
Heb het na maand er weer afgehaald en rain-x gebruikt
 
Bedankt voor jullie reacties.

Wellicht dat ik jullie op het verkeerde been heb gezet om Wolfgang DGPS te noemen.
Waar het mij meer om ging, hoe zijn de Wolf`s producten te verwerken, is dit lastig of juist heel makkelijk en belangrijk doet het product het goed.
Zijn er bepaalde zaken waar je goed op moet letten met dit product? (kan een starter hier ook mee uit de voeten?)

Ik ben nog een beginner en heb een aantal Wolfgang producten gekocht omdat deze makkelijk in gebruik zouden zijn.
Voor mij heeft dit goed uitgepakt en ben dus zeer tevreden over deze producten (Wolfgang).

Waarschijnlijk heeft de detailvirus mij ook te pakken gekregen en ben daarom aan het kijken naar wat andere merken te bieden hebben,
zodoende ben ik het merk Wolf`s tegengekomen en deze hebben mijn aandacht getrokken.
Op het forum ben ik namelijk niets tegengekomen over dit merk.

Ik had bewust niet gevraagd of dit een topproduct/merk is omdat dit vaak per gebruiker verschilt de een vind het fantastisch de andere kan er niets mee.
 
Ze hebben bij detailingworld.co.uk een award gewonnen met een body wrap meende ik.

off-topic: Gave Avatar die Rottweiler :heart_eyes:
 
Heb afgelopen weekend de auto na een intensieve polijstbeurt met Wolf's behandeld! Beading en sheeting zijn goed en duurzaamheid zal de komende maanden moeten blijken. Hopelijk heb je er iets aan...zie hieronder!

De stappen:
- Wassen met APC
- Kleien met Megs en D155
- M105 op oranje met Pro900, en schoonmaken met M34
- M205 op wit met Pro900, en schoonmaken met M34
- Alle kunststof strip ontdaan van de Valma zwarte verf. Met stickerverwijderaar.....
- Wassen met APC (foamen 2x + wassen)
- Wolf's Chemicals Nano Sealing Polish op zwart met Pro900
- Wolf's Chemicals Nano paint sealant 2 lagen met een make-up pad en 20 min tussentijd.

Het werk duurde de hele dag, vooral de M105 en M205 en het schoonmaken duurde lang! Maar erg van het geheel genoten. De Wolf's producten hebben niet de beleving, geur en gevoel wat je van een apart potje glaze, sealant of wax krijgt. Maar de beading belooft veel. Uiteraard afwachten hoe lang de hechting is. Maar de ondergrond was zeker goed....!


th_DSC04509-border.jpg
th_DSC04505-border.jpg
th_DSC04507-border.jpg
th_DSC04513-border.jpg


En nog een filmpje van de sheeting:
 
@ Rob : Erg toepasselijk in deze : de wolf in schaapskleren ziet er weer lekker glimmend uit. :)^