Ik vermoed de Monello Guanto Tricolore - Thick Wash Mitt en Monello Non-Ferro - 500ml 
EDIT: Ik was weer eens te traag met posten...
EDIT: Ik was weer eens te traag met posten...
Laatst bewerkt:
Ik heb nog maar een bestelling gedaan, was (zeker) niet de bedoeling maar alla@Blondegod , straks nog een keer proberen !?!
Ik heb het net uitgeprobeerd en het werkte wel (bij de Nero)
Iemand anders een 'nepbestelling' ontvangen vanuit carclean? Ik dacht dat het vertraging was van mijn bestelling maar her adres is ook anders
Heb een mail gestuurd, wist niet of dat nu gelezen zou worden vanwege de drukte.
Klantnummer e.d. klopt ook niet dus mogelijk wat met de mailserver?
Vermoedelijk ging dat om een PDF bijlage? De server had het blijkbaar zo druk, dat er een paar PDF bijlages omgewisseld zijn. Klopt dat?Heb een mail gestuurd, wist niet of dat nu gelezen zou worden vanwege de drukte.
Klantnummer e.d. klopt ook niet dus mogelijk wat met de mailserver?
Dit was een bug in de weergave in de cart, rechts stond wel het juiste totaal en zodra je de checkout in ging, was de prijs ook juist. We kregen dat in de nacht niet opgelost, dus dat is in de ochtend gedaan. Maar we hebben bovenaan de site een notificatie gezet wat er mis was, maar dat je dus wel de juiste prijs zou betalen.Vreemd, wat ik krijg bij de Dopino Solo de normale prijs van 18,99€ ipv de black friday prijs...ook voor de rest is dat zo. Spijtig...maar ik ga nu slapen.Bekijk bijlage 179605Bekijk bijlage 179604
Dat wilden we als verrassing houden en hebben we dus om 10:00 bekend gemaakt, maar dat was niet voor iedereen duidelijk. We hebben geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te vertellen op de landingspagina, nieuwsbrief en socials, maar niet iedereen bleek goed op de hoogte te kunnen worden gehouden. Dus dat doen we volgende keer weer anders.Waar kan ik zien welke merken er in welke kortingsuren zitten?
Maar we hebben de planning toch heel duidelijk gecommuniceerd, er kwamen verrassingen. Iedereen wist ook dat er hour deals aan kwamen en dat er tussen 10:00 en 14:00 5 merken met 20% korting in de aanbieding kwamen. Daarnaast was de Non Ferro onderdeel van de andere limited deal (de bugs!), die we vooraf niet hebben verklapt, maar even een uurtje in de aanbieding kwamen.Vanmorgen een flinke bestelling gedaan, inclusief Monello Non-Ferro 500ml. Die was €11,99
Nu is dat een van de BF aanbiedingen, van €14,99 voor €8,99
Niet echt netjes.
Dat hebben we gefixt, maar het stond ook bovenaan de site dat in de cart soms de normale prijzen stonden zonder korting, maar dat je bij het afrekenen wel de juiste prijst betaalt.Ik had een paar artikelen die in de aanbieding zijn, maar bij afrekenen moet ik de volle prijs betalen. Oa Disco duo / pico nero trio / nanolex wheel cleaner, en nog wat.
Ik heb ze maar verwijderd (want écht nodig heb ik ze niet) maar het is wel jammer, want beste korting!