• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zit jij al klaar voor Black Friday?

Ik vermoed de Monello Guanto Tricolore - Thick Wash Mitt en Monello Non-Ferro - 500ml ;)

EDIT: Ik was weer eens te traag met posten...
Screenshot 2025-11-28 152207.webp

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: RedCat
Heb een mail gestuurd, wist niet of dat nu gelezen zou worden vanwege de drukte.

Klantnummer e.d. klopt ook niet dus mogelijk wat met de mailserver?

Iemand anders een 'nepbestelling' ontvangen vanuit carclean? Ik dacht dat het vertraging was van mijn bestelling maar her adres is ook anders
Heb een mail gestuurd, wist niet of dat nu gelezen zou worden vanwege de drukte.

Klantnummer e.d. klopt ook niet dus mogelijk wat met de mailserver?

Autoriteit Persoongegevens in actie? ;)

Overigens eerder deze week al besloten om niet aan Black Friday mee te doen, uit de mail begreep ik dat je dan ongeveer 24 uur continue online moet zijn, zonde van mijn energie die heb ik hard nodig voor andere zaken.

Vreemd, wat ik krijg bij de Dopino Solo de normale prijs van 18,99€ ipv de black friday prijs...ook voor de rest is dat zo. Spijtig...maar ik ga nu slapen.Bekijk bijlage 179605Bekijk bijlage 179604
Dit was een bug in de weergave in de cart, rechts stond wel het juiste totaal en zodra je de checkout in ging, was de prijs ook juist. We kregen dat in de nacht niet opgelost, dus dat is in de ochtend gedaan. Maar we hebben bovenaan de site een notificatie gezet wat er mis was, maar dat je dus wel de juiste prijs zou betalen.

Er liep wel meer technisch niet helemaal lekker, mails die vertraagd de deur uit gingen en de kortingen die niet duidelijk getoond werden. Maar verder hebben de servers het goed volgehouden, kon iedereen uiteindelijk tegen de juiste prijs bestellen en denk ik dat het weer een leuke dag was!

Waar kan ik zien welke merken er in welke kortingsuren zitten?
Dat wilden we als verrassing houden en hebben we dus om 10:00 bekend gemaakt, maar dat was niet voor iedereen duidelijk. We hebben geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te vertellen op de landingspagina, nieuwsbrief en socials, maar niet iedereen bleek goed op de hoogte te kunnen worden gehouden. Dus dat doen we volgende keer weer anders.

Met al die adrenaline wordt begrijpend lezen een zware uitdaging ...

Ik vond het een leuke invulling en het verliep aan deze kant vlekkeloos.
Respect !

Vanmorgen een flinke bestelling gedaan, inclusief Monello Non-Ferro 500ml. Die was €11,99

Nu is dat een van de BF aanbiedingen, van €14,99 voor €8,99

Niet echt netjes.
Maar we hebben de planning toch heel duidelijk gecommuniceerd, er kwamen verrassingen. Iedereen wist ook dat er hour deals aan kwamen en dat er tussen 10:00 en 14:00 5 merken met 20% korting in de aanbieding kwamen. Daarnaast was de Non Ferro onderdeel van de andere limited deal (de bugs!), die we vooraf niet hebben verklapt, maar even een uurtje in de aanbieding kwamen.

Het is inderdaad onderdeel van het spel. Plannen, beetje opletten en risico nemen. Vandaar ook 'Let the games begin'

Ik had een paar artikelen die in de aanbieding zijn, maar bij afrekenen moet ik de volle prijs betalen. Oa Disco duo / pico nero trio / nanolex wheel cleaner, en nog wat.

Ik heb ze maar verwijderd (want écht nodig heb ik ze niet) maar het is wel jammer, want beste korting!
Dat hebben we gefixt, maar het stond ook bovenaan de site dat in de cart soms de normale prijzen stonden zonder korting, maar dat je bij het afrekenen wel de juiste prijst betaalt.