• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2017 acties!!

BE198EF1-39E8-40A0-B6F7-D566F4DAA223.jpeg


Kijk dit zijn mooie aanbiedingen :)
 
Wat zijn de andere twee aanbiedingen naast de kudos? Zijn deze nu al uitverkocht of gewoon niet online nog?
 
Ik heb de kudos maar gewoon besteld en betaald. Toch wel weer jammer dat het na 23 minuten alles al weg was
Vorig jaar ook al zoiets met die verassingspakketten
 
Ik heb de kudos maar gewoon besteld en betaald. Toch wel weer jammer dat het na 23 minuten alles al weg was
Vorig jaar ook al zoiets met die verassingspakketten

Ik had idd het zelfde probleem om 20 over 12 vannacht. Toch raar dat als je zo’n mega actie hebt dat het na een korte tijd al uitverkocht is. Maar hopen dat het een technisch foutje is qua voorraad o_Oo_O
 
Om 00.07 ook besteld, vond ik een mooie tijd voor de Kudos... Geen ontvangstbevestiging per email van de order, maar wel betaald... spannend:D:D
Zag net inderdaad dat de Kudos al uitverkocht is, maar toch kudos voor CC dat ze de wax in Nederland gelijk lanceren met de officiële introductie door WA zelf! En voor net zo'n mooie prijs!
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Ik had idd het zelfde probleem om 20 over 12 vannacht. Toch raar dat als je zo’n mega actie hebt dat het na een korte tijd al uitverkocht is. Maar hopen dat het een technisch foutje is qua voorraad o_Oo_O
Geen technisch foutje, Waxaddict kwam nadat onze bestelling binnen was met de actie. Dit was zo kort voor Black Friday dat het nooit meer op tijd binnen ging komen. Uiteraard willen we jullie ook kunnen laten profiteren van deze bijzondere actie dat we hem toch gedaan hebben. Ook al is deze nu uitverkocht je kunt hem gewoon bestellen en dan wordt de bundel netjes nageleverd voor die prijs. Je zal alleen iets langer moeten wachten. Maandag bestellen we direct de waxen.

Edit: ik zie nu dat de was niet bestelbaar staat, dat hoort niet en gaan we naar kijken.

Edit: nu weer bestelbaar!
 
Zo, ook ik heb een order gedropt. :)

Ben benieuwd of jullie alle orders wegkrijgen vandaag, weet me nog wel SDD te herinneren dat jullie zoveel orders hadden dat jullie het niet in één dag wegkregen. :joy:
 
Oke, dat is erg jammer. Omdat de Kudos uitverkocht was heb ik m bij Waxaddict zelf besteld. Als ik had geweten dat ie nagestuurd werd had ik m besteld. Sorry CC.