• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2017 acties!!

Dat Black friday korting geld niet op alle producten ?? Wou een potje velgen sealer aanschaffen gebruik die code maar moet als nog 19 euro betalen.
 
Dan is hij al in de aanbieding gok ik ! Heb ik zelf ook last van, alles wat ik zou willen kopen is al in de aanbieding (sommige al maanden,zo niet langer)
 
Dat Black friday korting geld niet op alle producten ?? Wou een potje velgen sealer aanschaffen gebruik die code maar moet als nog 19 euro betalen.
Dat zal de Wheel Sealant zijn denk ik. Die is inderdaad al in de aanbieding en uitgesloten van de actie.
 
Het was eerst 21,99 nu 18,99. Maar als die code daar niet geldig op is dan moeten ze in de email ook niet zetten dat het geldig is op het gehele assortiment.
 
Op het gehele assortiment!*

* = altijd belangrijk, dus dan zoeken naar de kleine lettertjes eronder.
Daar staan de uitzonderingen, dus niet op de lopende acties.
 
Vanmorgen ook snel een bestelling gedaan bij CC was toch weer wat nodig......of toch voorraad ik weet het niet meer

En ik heb bij WA de Quartz en de Randomz besteld iemand enig idee waar de Randomz op gebaseerd is ?
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Het was eerst 21,99 nu 18,99. Maar als die code daar niet geldig op is dan moeten ze in de email ook niet zetten dat het geldig is op het gehele assortiment.

Quote van de mail :

Met de code 2017BF12 krijg je vandaag 12% korting op het gehele assortiment!*

*Alle aanbiedingen zijn alleen geldig op vrijdag 24 november 2017. Aanbiedingen, voordeelbundels en Car Care Coupons zijn uitgesloten van deelname. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten.
 
Het was eerst 21,99 nu 18,99. Maar als die code daar niet geldig op is dan moeten ze in de email ook niet zetten dat het geldig is op het gehele assortiment.

Even snel rekenen: op de maand-aanbieding krijg je dus 13,64% korting, was die niet in de aanbieding 12% korting op 21,99.
Is trouwens heel normaal dat bij "geldig op hele assortiment" dit niet geldt voor lopende aanbiedingen.........
 
Lieve mensen,

Ten eerste hartstikke bedankt voor al jullie mooie bestellingen, Black Friday is nu al een succes! Wij zijn de hele dag al aan het rennen en het vliegen om alle pakketten vandaag de deur uit te krijgen. Echter lopen de orders met de minuut op waardoor wij niet kunnen garanderen dat vandaag alles de deur uit gaat. Wij vragen dan ook jullie begrip hiervoor indien jouw pakket morgen nog niet wordt geleverd. Maandag worden sowieso alle pakketten van vandaag en het weekend verzonden.

We wensen iedereen veel plezier met zijn/haar bestelling!

Amazon-Black-Friday.jpg
 
Ik had me nog zo voorgenomen om het niet te doen... Ik had mezelf voor Black Friday tenslotte al getrakteerd op een veel te duur setje velgen.
Maja, die velgen moeten natuurlijk in de Gyeon Rim en die had ik niet meer. Moest ik die maar bestellen en dan moest ik verzendkosten betalen. dus ja... Kudos bundeltje ook maar meegepakt.