• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2017 acties!!

Ook maar even een order geplaatst
Heeft wat moeite gekost om erdoor te krijgen maar na telefonische tips van @Dibbuz toch gelukt in te loggen en de winkelwagen te legen.
Tevens ook de bank:p:p:p:p

Gelijk kerstkado voor vaders gedaan die heeft nieuwe auto
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Op de valreep toch nog even een bestelling de deur uit gegooid!

A781D55F-50D8-4057-8F20-10615AF0BB46.jpeg
 
Ik heb op black friday ook de gyeon view kit besteld en ik had ook het idee dat de kortingscode niet werkte, of was de view kit van 28 euro al in de aanbieding? Ook heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen.
 
Ik heb op black friday ook de gyeon view kit besteld en ik had ook het idee dat de kortingscode niet werkte, of was de view kit van 28 euro al in de aanbieding? Ook heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen.
Stuur mij even je gegevens in een privé bericht dan kijk ik het voor je na!
 
@Laurette Is er al wat te zeggen wanneer de Waxaddict Kudos bundels bij jullie binnenkomen/uitgeleverd gaan worden? Heb opzich geen haast hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig...
 
De nieuwe Kudos bestelling verwachten wij aan het einde van deze week of begin volgende week binnen te krijgen!
 
Ze maken je ook wel gek bij CC hoor...

Ik dacht vrijdag om 17.23 uur: “ weet je f*ck it, ik bestel die Soft99 miror glaco maar eens. Misschien is het wat enne het is toch in de aanbieding”.:innocent:

Zaterdag lees ik een review dat het ding helemaal ruk is. Ik dacht nog: “hmmmm, maar f*ck it, het was in de aanbieding”. o_O

Zwaar teleurgesteld dat m’n pakketje vertraagd is, zoek ik troost in de vernieuwde webshop. En wat zie ik als banner... “20% korting op Glaco van Soft99”. :worried: Ik ga maar eens ff naar dat topic zoeken van die sealant van Glaco... Zal in de reviews wel ruk zijn, maar he, de korting is nog beter dan afgelopen vrijdag:blush:
Wat wel bijzonder is, als ik de banner aanklik... ‘pagina niet gevonden’. Tja, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook... :joy:

Carclean..., het zou verboden moeten worden.:p
 
  • Leuk
Reactions: Aficior