• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

16 Mei : Poets meeting in Almere

Gaat helaas niet lukken , zaterdag de 16e !
Plaats vrij gemaakt !

1) ArjanBor
2) sjoerdnijhuis
3) Abarth
4) Peter jansen
5) bartr123
6) Peter A3 TDI
7) Nick GSi
8) Bj0rnn
9) Dutch Delight
10) Centoquarantasette (Jan)
11) Dibbuz (indien geen Carclean meeting) Denk dat ik meer kom kijken/kletsen dan poetsen.
12) ParaNoya
13) Dutchcardetailing(Maarten)
14) snijders-a4(Martin)
15) Tangerine Mean machine (ovb, bijna zeker van wel)
16) Dennispolo ( zo goed als zeker)
17) Goku3 (met een slag om de arm)
18)
19) jeffrey rallye ( ik denk dat ik er ook wel bij ben!!?)
**) Juffer1
**) Wilma

Nog 12 dagen tot het zover is !

Sjoerd heeft al aangeboden dat hij mij en Wilma komt helpen om alles voor te bereiden dus dat moet helemaal goedkomen :-)^

In eerdere berichten is er gevraagd of er ook een mogelijkheid was om na afloop een hapje te gaan eten.
Nu is er op 2 minuten rijden een goed chinees restaurant.

Dit restaurant heeft een lopend buffet van 2 uur waarin onbeperkt gegeten en gedronken kan worden voor een prijs van € 28,50 pp.
Men wil alleen weten met hoeveel personen we dan eventueel zouden willen komen.

Dus heb je zin om na afloop een stokje mee te eten, zet jezelf dan even in onderstaande lijst.

- Arjan (Juffer1)
- Wilma

Gr. Arjan

- Arjan (Juffer1)
- Wilma
-bartr123(mits mn copiloot het goed vind,want die moet dan mee eten of in de auto wachten:-" )

Ik weet het ik ben een zeikerd maar hebben ze ook frietjes (en sate zonder saus?)?

- Arjan (Juffer1)
- Wilma
- bartr123(mits mn copiloot het goed vind,want die moet dan mee eten of in de auto wachten:-" )
- sjoerdnijhuis :ja

Arjan (Juffer1)
- Wilma
- bartr123 (mits mn copiloot het goed vind,want die moet dan mee eten of in de auto wachten )
- sjoerdnijhuis
- nicknameless (prikt wel een vorkje mee)

Jongens ik ga spijtig genoeg niet kunnen meegaan ,ik heb na het weekend een aantal vroege Labo examens (die er normaal niet zouden zijn :-/ ). Ik lig al wat achter en dit moet even voor gaan..
Dus ik ga mijn plaats bij Bart (sorry Bart) afstaan ,als het goed meezit en alles gaat vlotjes wil ik mss 's middags toch langskomen ,maar daar ben ik dus niet zeker van.

Voorlopig wel even ,kreeg het vandaag pas te horen en te zien (de lesseroosters staan online en worden vaak aangepast). Deze examens staan normaal de laatste week van Mei ,daarom dat ik dacht tijd genoeg te hebben en dus ook te kunnen meegaan.