• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

16 Mei : Poets meeting in Almere

- Arjan (Juffer1)
- Wilma
- bartr123 komt alleen
- sjoerdnijhuis
- nicknameles
- Peter Jansen
- Dibbuz
- Peter A3 TDI met een ?
- Danny(Tangerine mean machine)

Wat doen we bij een regenachtige of wisselvallige dag?

Ik heb express mijn auto 3 weken niet gewassen en hij zit onder de vliegjes dus komt mooi uit voor de meeting :lol

Ik kom ook wel effe koekeloeren ;-)

Ben pas nieuw op het forum en zou graag gewoon iedereen
eens aan het hobby'en willen zien.

En zo af en toe wat vragen stellen als niemand daar bezwaar tegen heeft ?

Mvg Wesley

Arjan (Juffer1)
- Wilma
- bartr123 komt alleen
- sjoerdnijhuis
- nicknameles
- Peter Jansen
- Dibbuz
- Peter A3 TDI met een ?
- Danny(Tangerine mean machine)
- Goku3 (onder voorbehoud)

Ik ben bang dat we toch moeten kijken wat we doen als het regent... het ziet er namelijk niet best uit :'(

Als je dat nu al weet kan je goud geld verdienen. De meeste weermannen hebben al moeite met het voorspellen van het weer van gisteren.

Denk dat pas donderdag avond iets zinnigs gezegd kan worden over hoe her weer werkelijk zal zijn

Ik bedoel het niet bot of betweterig. Maar niets is veranderlijker als het weer. Zelfs van vrijdag op zaterdag kan het weer zelf nog zodanig omslaan in positieve maar ook in negatieve zin helaas.

Lijkt me verstandig dat we nu bespreken wat we gaan doen als het regent (dan komen we in ieder geval niet voor verassingen te staan)

Als ik het weerbericht dat ik gezien heb mag geloven zal het zaterdag bewolkt maar waarschijnlijk DROOG zijn:cool

Ik denk dat we tegen woensdag pas wat betrouwbare weersvoorspellingen krijgen
laten we niet te vroeg conclusies trekken....niets is zo veranderlijk als het weer;-)

Weer ziet er al iets beter uit!
Is het al zaterdag?
TN2-39861-What-is-love-.gif