• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

16 Mei : Poets meeting in Almere

Dibbuz zei:
TN2-39861-What-is-love-.gif

Euhhh, Dennis, Patrick en Bart? w^^w

Als ik de tijd kan maken en het is mooi weer kom ik ook even naar Almere gereden :-d

Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen met m'n Lak-probleem :'(

Hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn??

Ik zou het erg prettig vinden als er wat mensen me mee helpen met polijsten en dat ik van iemand ssr2.0 of 2.5 kan testen en me direct laten zien hoe het product werkt.
Mijn auto ziet er nu uit als een zandkasteel dus het wassen is ook hard nodig.

Danny,

Wat dacht je ervan om, voordat je naar de meeting gaat, gewoon je wagen te wassen c.q. af te spuiten?
Scheelt jezelf en anderen een hoop werk... luiwammes :|~*

:roll

Ik zou als ik jou was de auto thuis maar eens wassen.
Als ik eraan denk dan neem ik de SSR wel mee,mag je die wel van me lenen.

Van mij mag je alles gebruiken hoor :ja
Zal kijken of ik mijn hele collectie kan meenemen.
Ben ook niet te beroerd om het één en ander uit te leggen (denk niemand niet). Vind het altijd wel interessant om te zien hoe iemand anders zijn technieken zijn.
Hopelijk is het DROOG!

nicknameless zei:
Danny,

Wat dacht je ervan om, voordat je naar de meeting gaat, gewoon je wagen te wassen c.q. af te spuiten?
Scheelt jezelf en anderen een hoop werk... luiwammes :|~*

:roll
Ow ik was van plan om hem zelf ff snel op die meeting te wassen, want ik zie alleen maar vrijdag avond een mogelijkheid maar er staan zoveel bomen in bussum dat ik hem de volgende dag weer kan wassen en daar begin ik liever niet aan.

Er zijn rond de 20 aanmeldingen en maar 1 tuinslang op de locatie, dat "even" kan dus wel enige tijd duren voor je aan de beurt bent. Wel zijn er 7 wascabines met een hogedrukspuit op minder dan 50 meter afstand, dus misschien is dat een optie ?

Gr. Arjan

tangerine mean machine zei:
Ow ik was van plan om hem zelf ff snel op die meeting te wassen, want ik zie alleen maar vrijdag avond een mogelijkheid maar er staan zoveel bomen in bussum dat ik hem de volgende dag weer kan wassen en daar begin ik liever niet aan.
Zaag eerst alle bomen in Bussem om:lol

Net even een rondje gedaan langs de diverse weer sites :

KNMI.nl
Zonneschijn 40 %
Neerslagkans 70 %
Neerslaghoeveelheid (mm) 1-5
Minimumtemperatuur (°C) 9/12
Middagtemperatuur (°C) 18/21

Weersverwachting.info
0000000004.gif

Teleweer.nl
http://www.telegraaf.nl/teleweer/

Piet Paulusma.nl
Het wordt een bewolkte dag op de meeste plaatsen en we krijgen te maken met regen of motregen. De temperaturen komen te liggen tussen 15 en 17 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het zuiden tot zuidoosten.

Tja, wat zeggen jullie : doorgaan of afblazen :weetniet

Gr. Arjan

Heb je helemaal gelijk in Peter !

Voor mij maakt het niet zoveel uit (is maar 3/4 uur rijden) en ik vermaak me die dag wel.
Maar kan me voorstellen dat de mensen die verder moeten rijden de gok niet willen nemen.

Wilma en ik komen zowiezo !

Gr. Arjan