Zijn ook weer niet shockerend, die werkfoto's maar als het over detailen gaat voegt het niet veel toe aan het onderwerp.
@ Tim: Heb de velgen weer opnieuw gewassen met de EZ Brush, en de laatste restjes wheelwax met de triple verwijderd.
Toen goed gedroogd en ingesprayd met de spuitbus.
Vandaag zo'n 30 km gereden maar er is gelukkig geen wheelwax meer tussenuit gelopen. Ze zien er heel schoon uit nog na dit ritje
Ben heel tevreden met het resultaat.
Vanmiddag mijn mooie Autogeek detailtas weer naast de auto gezet (Wat issie toch handig! Je werkt stukken georganiseerder).
En de binnenkant gecleand. Er kwam nog een kennis wat ophalen, die had net smiddags nieuwe banden op laten zetten en vond de mijne veel mooier zwart.
Gelijk even met de Poorboys World - Bold N Bright Tire Dressing voor em ingesmeerd. Helemaal happy, kaartje gegeven en proefzakjes (het gaat hard Tim!).
Ik ben net een promoteam bij ons op de stoep haha. Die auto is geweldige reclame, denk dat iedereen zoiets heeft van... als dat blontje al zulke results boekt, dan verkopen ze daar wel heeele goede spullen.
Binnenkant is trouwens geniaal geworden met Natural Look van Poorboys (hebben ze wel eens een slecht product gemaakt die lui???).
Ga ik nog een review over pennen, leuke dingen over te melden.