• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanschaf poetsbrug

Deca8309

Detailing rookie
18 mei 2012
34
0
Ik ben aan het uitkijken naar een poetsbrug voor in onze detailruimte in wording

Nu heb ik mijn oog op deze laten vallen
Wat vinden jullie daarvan

Lijkt mij ideaal

m.youtube.com/watch?v=Zz43n072NlM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DZz43n072NlM

Als de link niet werkt even Google op airlift 2500

Mvg
 
Zo'n brug is de (natte) droom van elke detailer......:-"

Als ik ooit een garage zou hebben , ben ik ook wel bereid om er een liftsysteem in te voorzien........( dromen mag hé ;) )

Als je die video's begint te bekijken valt het mij op dat er wel erg veel soorten bestaan , de ene al wat sneller/lichter/handiger/ruimer dan de andere....
hoe kies je in godsnaam de juiste brug ( bomen en bos en zo , lijkt erop dat je daar dus ook erg ver in kan gaan en aan wie vraag je dan raad ? )

Zijn er hier op het forum mensen die een brug of liftsysteem hebben en wat zijn hun ervaringen ? :weetniet

Tegen de muur te zetten :

@TS : Diventa Bella is een mooi voorbeeld , maar ik weet niet in welke prijsklasse zulke type brug valt tegeover de types die jij voor ogen hebt .
 
Wellicht is dit interessant: [mod]a.u.b. geen commerciële links plaatsen, zie de forumregels[/mod]
 
Ik heb een zogenoemde poetsbrug:

IMAG1328_zps0d9b9dab.jpg


IMAG1329_zps249b7c62.jpg


Voor een brug redelijk makkelijk te verplaatsen met behulp van demontabele wieltjes. Er kan een last van 2500kg op dus geschikt voor elke personenwagen. De stempels zorgen voor een dorpelopname en dus wielvrij heffen. Makkelijk voor bandenwissels en voor meest voorkomende monteurswerkzaamheden. De hefhoogte is 1m. Meer is in mijn geval ook niet mogelijk ivm de hoogte van de garage. Het is wel belangrijk dat er een supervlakke vloer aanwezig is.

Ik ben er nog steeds super blij mee en kan het aanraden voor iedereen die er de ruimte voor heeft.

Het is overigens deze in een andere kleur en met een luxere hef unit: OMCN 550A

Op marktplaats te vinden onder de noemer poetsbrug of bandenbrug.
 
Dat is een mooie poetsbrug, zou er ook wel een willen!
En hoe werkt die poetsbrug?
Op luchtdruk, handpomp of met een boormachine en dop?
En wat kost zoiets ongeveer?