Heya GlimKezen & GlansPoppen!
Eindelijk ben ik klaar! Het heeft onnozel lang geduurd, maar uiteindelijk heb ondanks de tegenslagen ik toch nog de een bepaalde kwaliteit kunnen leveren waar ik tevreden mee ben.
In een aansluitend topic waar ik de start aankondigde --> '' Nieuwe Full Detail '' <-- en een ander topic waar ik vreesde voor schade --> '' Schade nieuw gespoten paneel '' <-- is veel besproken, maar hier wilde ik de Show-Off doen;
(Foto's grotendeels op volgorde - Kijken als stripverhaal)
< Bezichtiging auto + testspot >
1 hit met Wit + S30
< Foamen - Wassen - kleien >
< Polijsten >
Lang bezig geweest om dit op te lossen, maar uiteindelijk toch gelukt. Uit frustratie tijdens het wachten maar een 50/50 op de lederen stoelen gedaan en daarna de sticky paint gepolijst-->
Er waren zo'n 1-2hits nodig met de BF21 om te corrigeren, 1-2 hits om te finishen. Met de DAP duurde het uiteraard allemaal nog langer, maar dat kwam vaak neer op kleinere oppervlaktes, randen, etc.
Achterpaneel --> achterdeur --> voordeur
Polijsten met extra S&W op de pad. Iets teveel, maar werkte prima met deze rare lak.
Na de nodige uren was de auto zo goed als klaar. De volgende dag kon ik aan de coating beginnen. Helaas begonnen toen de rare fratsen zoals bekend in de andere topics. Hier is het filmpje van hoe de auto de dag ervoor ''helemaal'' strak was -->
Velgen polijsten met Cone + Mezzo en uitlaatsstukken polijsten met Commandant + Cone + Scholl S3 en S30.
< Interieur - kofferbak - motorruimte >
Ik heb jammer genoeg nog geen mooie foto's kunnen maken van het eindresultaat. Althans, geen foto's die een goed beeld geven van de auto. Bij bepaalde hoeken kun je een grafbak nog laten glimmen.
Alleen opnieuw een filmpje -->
Greetz
Eindelijk ben ik klaar! Het heeft onnozel lang geduurd, maar uiteindelijk heb ondanks de tegenslagen ik toch nog de een bepaalde kwaliteit kunnen leveren waar ik tevreden mee ben.
In een aansluitend topic waar ik de start aankondigde --> '' Nieuwe Full Detail '' <-- en een ander topic waar ik vreesde voor schade --> '' Schade nieuw gespoten paneel '' <-- is veel besproken, maar hier wilde ik de Show-Off doen;
(Foto's grotendeels op volgorde - Kijken als stripverhaal)
< Bezichtiging auto + testspot >
- DAP900 V3
- Monello - Raffini Geel 5,5''
- Monello -Raffini Wit 5,5''
- Scholl Concepts - S3
- Scholl Concepts - S30+
- Gyeon - Prep
1 hit met Wit + S30
< Foamen - Wassen - kleien >
- Monello - Lancia Foamlance
- Monello - Artico Magico (1:8)
- Monello - Non Ferro
- Nanolex Pure
- Monello - Thick Mitt
- Monello - Dolce Verde
- PB's - Spray & Wipe (1:1)
- PB's - APC+D (1:4 - 1:10)
< Polijsten >
- Rupes BF21
- Lake Country Foam Pad - Blauw 7''
- Lake Country Foam Pad - Oranje7''
- Scholl Concepts - S3
- Scholl Concepts - S30+
- DAP900 V3
- Monello - Raffini Foam Geel 5,5'' + 3,5''
- Monello - Raffini Foam Oranje 5,5'' + 3,5''
- Monello - Raffini Foam Wit 5,5''
- Scholl Concepts - S3
- Scholl Concepts - S30+
- Monello - Mezzo
- Finishing Cone - Zwart
- Scholl Concepts - S3
- Scholl Concepts - S30+
- Monello - Mezzo
- Gyeon - Prep
- Nanolex - EX
Lang bezig geweest om dit op te lossen, maar uiteindelijk toch gelukt. Uit frustratie tijdens het wachten maar een 50/50 op de lederen stoelen gedaan en daarna de sticky paint gepolijst-->
Er waren zo'n 1-2hits nodig met de BF21 om te corrigeren, 1-2 hits om te finishen. Met de DAP duurde het uiteraard allemaal nog langer, maar dat kwam vaak neer op kleinere oppervlaktes, randen, etc.
Achterpaneel --> achterdeur --> voordeur
Polijsten met extra S&W op de pad. Iets teveel, maar werkte prima met deze rare lak.
Na de nodige uren was de auto zo goed als klaar. De volgende dag kon ik aan de coating beginnen. Helaas begonnen toen de rare fratsen zoals bekend in de andere topics. Hier is het filmpje van hoe de auto de dag ervoor ''helemaal'' strak was -->
Velgen polijsten met Cone + Mezzo en uitlaatsstukken polijsten met Commandant + Cone + Scholl S3 en S30.
< Interieur - kofferbak - motorruimte >
- PB's - APC+D (1:10)
- Gyeon - Prep
- AutoGlym - Vinyl & Rubber Care
- Foam Applicator
- Mothers - LeatherTech Kit
Ik heb jammer genoeg nog geen mooie foto's kunnen maken van het eindresultaat. Althans, geen foto's die een goed beeld geven van de auto. Bij bepaalde hoeken kun je een grafbak nog laten glimmen.
Alleen opnieuw een filmpje -->
Greetz
Laatst bewerkt: