• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt Hamber producten

Is er toevallig bekend wanneer de Bilt-Hamber Auto-Foam weer op voorraad is? Mijn huidige foam is bijna op en ik zou deze graag willen proberen.
 
Ben erg benieuwd naar dit product.
Is er enig zicht op ?
thx.
 

Bijlagen

  • touch-less.jpg
    touch-less.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 43
Ik ook, in hoe verre is deze verschillend van de normale Auto-Foam?
De Auto Foam laat soms wat waas achter, welke met een handwas er dan af gehaald moet worden. Maw de behandeling met AutoFoam moet per instructie gevolgd worden met een handwas. Dit nieuwe product werkt kennelijk bijna net zo goed, maar laat geen (mogelijke) waas achter en hoeft niet per sé gevolgd te worden met een handwas. Vandaar de naam Touch less.
Beide producten blijven kennelijk naast elkaar bestaan. Wellicht heeft de Autofoam net wat meer bite bij sommige vervuilingen ? Ph waarde van Touchless is net een puntje minder dan van AutoFoam.
 
  • Leuk
Reactions: Heijneker
Bedankt voor de uitleg! Zou mooi zijn als deze met de lagere PH ook echt 100% zeker veilig zou zijn voor je coating/wax.

Op welke termijn zouden we hem in de webshop kunnen verwachten?