• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Hier valt 25e op zondag, dan word soms ervoor gestort maar ook wel enkele keer dag erna. In het ernstige geval op maandag 26e.
 
Even uets wat bij me opkomt, het staat me bij dat men ook achtaf per rekening kan betalen ?
Geen idee of dit slechts voor een aantal vaste klanten geld of voor iedereen.
Welliht dat @Laurette hier t.z.t. antwoord op kan geven
 
⚫ BLACK FRIDAY ⚫ NIEUWS:

De eerste nieuwsbrief is inmiddels verzonden en daarbij zijn ook de eerste acties bekend gemaakt!

50% korting op de Monello Thick Mitt: van €13,99 voor €6,99.
30% korting op het gehele Wowo's assortiment.
40% korting op de Invisible Glass Reach & Clean Glas Cleaning tool: van €17,99 voor €10,79.
35% korting op de Nanolex Car Care Wheel Cleaner & Iron Remover 750ml: van €18,49 voor €11,99.

Meld je snel aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven! De nieuwsbrief van vandaag gemist? Geen zorgen, deze kun je hieronder terugvinden.

https://mailchi.mp/carclean.com/nog-n-week-tot-black-friday-2018

Black Friday 2018 product announcement.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: ThijsD en Rednose
Even uets wat bij me opkomt, het staat me bij dat men ook achtaf per rekening kan betalen ?
Geen idee of dit slechts voor een aantal vaste klanten geld of voor iedereen.
Welliht dat @Laurette hier t.z.t. antwoord op kan geven

Je kunt bij ons op rekening bestellen tot een bedrag van €65,- mits je een account hebt en mits je al eens eerder een bestelling hebt geplaatst. Op het moment dat er nog een rekening openstaat kan er geen tweede bestelling op rekening geplaatst worden. De website biedt de optie 'op rekening' alleen als het ook daadwerkelijk kan met het account waarmee je ingelogd bent. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Dank je wel voor je antwoord @Laurette !

Klinkt in ieder geval handig voor diegene die iets willen bestellen maar nog geen geld hebben gekregen.
( en anders via een goed bevriend forumlid mee laten bestellen een optie ? )
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Op rekening voor een bedrijf snap ik, als particulier zou ik het niet doen maar dat is persoonlijk. Iets kopen terwijl je "nog" geen geld hebt is niet zo mijn ding.

Verder gok ik dat het overal weer gekkenhuis wordt, postNL zal weer overuren gaan draaien en pakketjes zullen niet allemaal op tijd geleverd worden. Was gisteren bij de Amac winkel en zelfs daar hebben ze volgende week BlackFriday. Korting op Apple is bijzonder dus ik ga zeker even kijken dan :cool:
 
@StephanMT Laat je niet voor de gekhouden. Veel bedrijven doen de prijs omhoog gooien met bijvoorbeeld 10% en geven vervolgens 12% korting. Ik raad je aan om www.hardware.info te checken, hier komt een overzicht met de échte tech deals. Dus producten die 15% goedkoper zijn dan de één na goedkoopste/ 15% goedkoper dan vorige week (gezien vanaf de 23ste)
 
  • Leuk
Reactions: StephanMT
Veel bedrijven doen de prijs omhoog gooien met bijvoorbeeld 10% en geven vervolgens 12% korting.
Ik kan mij herinneren dat een tijd geleden dit bij de Mediamarkt o.i.d. gebeurde. Daar hadden ze actieprijzen over de ''normale'' prijzen geplakt met een digitaal bordje. De actieprijs was dan voor bijv. een apparaat met het bordje ''normaal €110,00. nu voor maar €99!'' en onder dit bordje hing nog de échte normale prijs van €100,00. :p

Dit was toen gefilmd en op social media / Dumpert / etc. gezet wat tot best wel een hoop gezeur leidde.