• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Ook een bestelling geplaatst. Na de positieve reacties over de APC van poorboys deze ook maar meebesteld. Benieuwd of deze echt zo goed is als dat ze hier schrijven.
 
Vanmorgen in de winkel een bestelling geplaatst en meegenomen. Zit ik net even de rekening na te kijken (was nogal onoverzichtelijk doordat verschillende zaken door elkaar heen lopen), zie ik in mijn account nog een 2e bestelling staan waar ik zelf niets van weet, en ook deze bestelling is in de winkel geplaatst. :eek:
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
ik ga wat bestellen. Nee toch niet, heb eigenlijk niks nodig. Maar 't zijn wel leuke kortingen en die Gyeon Vinyl cleaner en preserve wilde ik toch al eens proberen. Maar ik heb het nu niet echt nodig, dus ik doe het niet. Maar Autoglym De-icer is ook wel handig om te hebben......dus toch maar bestellen? Kan ik ook nog wat doekjes meebestellen. Maar nee, voor het interieur heb ik nog prima spul staan, dus ik ga niet bestellen, heb verder echt niks nodig. En mijn vrouw ziet me aankomen met weer een bestelling....2 weken geleden ook al wat bestelt, dus doe maar niet. Maar ja, Black Friday hé, je moet toch echt wat bestellen, komt altijd van pas. (vult winkelwagentje weer). Maar nee, serieus, zo groot is die korting nou ook weer niet met deze bestelling, dus ik doe het niet (winkelwagentje weer leeg gemaakt).
Of zal ik toch.....

Bedank hé CC, was een zeer onrustig dagje :p

En nee, ik heb niks bestelt....nog niet....
 
@expor het gaat om de korting ten opzichte van de advies verkoopprijs.

Dat leek mij ook logisch omdat het al decennia overal zo gaat met aanbiedingen, maar als ik de NOS goed heb begrepen, lijkt het toch niet zo te mogen:
Verkopers moeten volgens de wet de doorgestreepte 'van-prijs' daadwerkelijk in de drie maanden voorafgaand aan de aanbieding hebben gerekend. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) kan boetes uitdelen als dit niet het geval is.
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Mijn order is vandaag verzonden!

Ik had een Monello 500ml sprayer kapot... CC tijdje geleden gemaild. En zeiden toen dat ik het bij mijn volgende order moest vermelden.
Toen vergeten... Vanochtend WEER vergeten te melden! Dom dom. ;)

Gelijk een appje naar Carclean gedaan. En als t lukte, zouden ze er een nieuwe sprayer bij doen...

Om 17:30 Kreeg ik een whatsappje uit Berkel en rodenrijs.

Bedankt CC, en veel succes met het verwerken van de orders.
96a59b145570cf3b8ec187748a3f23f4.jpg
 
We knallen door tot vanavond 22.00 uur
Ik denk dat de crew om 18:09 uur aan een welverdiende pauze (niet aanwezig) toe was @RoyR.;)
Die service blijft top van Carclean!

Zelf ook maar gebruik gemaakt van de diverse aanbiedingen, mijn vooraf uitgezochte verlanglijst:
JE BESTELLING #00026***
Geplaatst op 23 nov. 2018 00:04:04






Ach, en die korting op Wowo's was toch wel zeer aantrekkelijk:

JE BESTELLING #00026***
Geplaatst op 23 nov. 2018 21:14:41

Hebben ze maandag ook nog wat in te pakken..........:p
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Gisteravond ook een bestelling gedaan. Een aantal spullen besteld om men basis eens te gaan uitbreiden.
 
IMG_20181124_122932.jpg
ontvangen! Maar geen handtekening nodig terwijl dat wel op het pakket staat. En pakket zit nog in sorteerproces volgens postnl hahaha
 
Laatst bewerkt: