• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Mede 508-rijder :) @Hnzl : ik heb de Fabric Sealant gebruikt op de vloermatten van de Aygo. Simpel op sprayen en klaar! Standtijd nog niet bekend.
Op Alcantara heb ik (nog) geen ervaring. Wat hier vaak wordt verteld is dat je uiterst voorzichtig moet zijn met Alcantara, met name het reinigen.
Valt genoeg over te lezen: even de zoekfunctie gebruiken. (kom je vanzelf het Sonax-Audi-Alcantara dramaverhaal tegen).
Je kunt ook contact opnemen met CC met de vraag welk product een goede bescherming geeft aan alcantara.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Hnzl
Ik heb zelf ook fabric coat op mijn lijstje staan voor alcantara, maar tot nu nog geen ervaring mee.
 
Gisteren fabric coat ontvangen. Vandaag de matten gedaan. Weekeinde eens een proef op de alcantara doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de (voorste)stoelen gedaan, nadat het proefstuk alcantara geen vlekken liet zien.


Eerst al het leer even afgeplakt en doeken op de zijwangen.
PS. Als het toch op het leer komt, meteen afdoen (apc). Anders moet je echt gaan poetsen.
612E0B79-6853-4968-8D88-0F77DC910708.jpeg


Toen het alcantara ingespoten met Gyeon FABRIC COAT. (Foto alleen links opgebracht)
6B871C0B-A610-477A-A808-2D432869D207.jpeg


Vervolgens met de hand de coating ingewerkt in het alcantara.
DC53CE07-A408-4220-995A-718D961BEA59.jpeg


En nu 12 uur laten zitten. (Vanavond maar fietsen)
2DF863F9-EEBE-4517-BA65-B848DB2CF24F.jpeg



De vloermaten heb ik eerder deze week behandeld. Daar heb ik lichte vlekken! Welke met een borstel weg heb gepoetst, of kunnen verbergen. Dus goed testen!!!