• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

De drukte tijdens Black Friday zal hoogstwaarschijnlijk gigantisch zijn. We gaan ons uiterste best doen om zoveel mogelijk bestellingen de deur uit te doen, maar ik weet nu al dat we helaas niet alles kunnen verzenden! ;)

Op het moment dat je een online bestelling hebt geplaatst die je wilt afhalen dien je ook echt te wachten totdat je een ophaalbevestiging hebt ontvangen. Normaal gesproken is het niet zo erg om een bestelling eerder op te halen, maar tijdens deze dag is het niet te overzien om pakbonnetjes te zoeken. Indien je wel een bestelling wilt ophalen in de showroom dan raden we aan om de bestelling ook pas in de showroom door te geven en niet online te plaatsen!
 
Daarnaast zijn wij ook niet de enige met Black Friday acties en zal er ook het nodige voor de Sint worden besteld dus de kans dat er bij PostNL vertragingen zullen zijn is vrijwel 100% Dit zijn niet de dagen dat je echt iets de volgende dag in huis moet hebben.
 
Jullie mogen mijn pakketje ook wel een week later versturen hoor. Scheelt voor de post bezorger weer a.s zaterdag, maandag of dinsdag. Aangezien die nu al vaak opgefokt aan de deur komt
 
  • Grappig
Reactions: Aficior
Op Facebook zag ik vermeld worden
QUOTE
BLACK FRIDAY euroknallers! Hiernaast ontvang je aankomende vrijdag maar liefst 15% korting op het gehele assortiment met de CARCLEANBF2019 kortingscode!
#eurootjeshiereurootjesdaar #carclean #carcleancom #blackfriday
UNQUOTE

Waarvan akte.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Brad
@Aficior

BLACK FRIDAY euroknallers! Hiernaast ontvang je aankomende vrijdag maar liefst 15% korting op het gehele assortiment met de CARCLEANBF2019 kortingscode!

#eurootjeshiereurootjesdaar #carclean #carcleancom #blackfriday

FB_IMG_1574854322541.jpg
 
Jullie mogen mijn pakketje ook wel een week later versturen hoor. Scheelt voor de post bezorger weer a.s zaterdag, maandag of dinsdag. Aangezien die nu al vaak opgefokt aan de deur komt

Idem voor mij. Al weet ik niet of het voor cc praktisch mogelijk is om de pakketjes te 'sorteren' aan de hand van dringend of niet.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Waxaddict heeft voor Black Friday speciale limited edition potjes gemaakt van haar reguliere waxen! De deksel, kleur en geur van de waxen zijn anders dan het origineel. Van elke wax hebben we zes limited edition potjes in het assortiment. De snelle beslissers ontvangen deze limited edition variant, op=op!

3828E13D-EA1B-4A20-A270-AA3637FD6209.JPG
 
Idem voor mij. Al weet ik niet of het voor cc praktisch mogelijk is om de pakketjes te 'sorteren' aan de hand van dringend of niet.
Pakketjes sorteren is niet te doen. We proberen de orders zo veel mogelijk in te pakken op volgorde van binnenkomst.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Gaat er nog iemand vanuit de regio Arnhem naar de CC-winkel? Dan weet ik of ik nog na kan denken over de Maestro-deal ;). Het gaat mij niet lukken om die kant op te gaan helaas.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR