• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

@Dibbuz bedankt! nav de screenshot van waxaddict in dit topic, kan je al delen wat het verschil is tussen Graphene en Kudos (en eventueel Vortex)?
 
@Gilster,

De Graphene komt in de plaats van de Kudos (die alleen nog wordt geleverd in een special edition).

Vortex:
The core of the formula uses the finest grade natural hard waxes for maximum lustre, these are finely balanced with flexible synthetic waxes and Si02 to give maximum strength, leaving your vehicle wrapped in a uniformed low friction coating that will withstand months of tough wear.

Kudos:
This cutting edge wax contains a hybrid blend of traditional waxes such as montan and carnauba blended with powders derived from
B2O3 ceramics. The glass like elements have been refined, making them possible to melt into our wax formulation, they add increased hardness, smoothness and therefore quality of finish, with the hydrophobic agents giving kudos extreme water repellency.
The wax is our easiest to use to date, it spreads over entire panels with ease, curing gently to finally be buffed with minimal pressure. This wax gives you Ceramic beating performance with DIY application.
Expect 9-12 Months durability on an un-garaged daily driver.

Over de Graphene is nog niets bekend of zoals ze aan de andere kant van de plas zeggen: TBA ;)
 
Hier wat meer info. Nog niet echt alles maar het is weer iets ......

A truly lovely edition to our flagship waxes. Graphene!

A tough all season wax, super easy to apply on any painted surface. The hybrid blend balances even more hard wax content (with our hardest texture) and the latest tech in nanotechnology. Our slickest ever finish and super hydrophobic water beading should make this one a favorite in your collection.
 
Het zal best een bijzondere wax zijn, maar vaak is het zo met detalingproducten, een hype o_O kijk maar eens hoeveel Waxaddict waxen er de laatste tijd te koop worden aangeboden
 
Ik ben er erg over te spreken, vandaar dat ik ze allemaal (ok, ik mis er eentje...) in de kast heb staan en ook allemaal gebruik. Dus hier geen last van een hype.

Alleen als ik een dubbel heb, gaat die in het te koop topic, want zoiets moet je niet alleen voor jezelf houden, en omdat ze zuinig verwerken, kan ik de komende twintig dertig jaar wel vooruit met de waxen van Waxaddict.

Komt de Graphene dan niet in de kast?? Ja hoor, die wordt ook nog toegevoegd.
 
ONLINE ACTIES

Alchemy - 30% korting

Dark Matter Show Glaze 500ml van €15,49 voor €11
White Matter Show Glaze 500ml van €15,49 voor €11

Autoglym - 30% korting

Twee flessen De-Icer 500ml van €13,98 voor €10

Dope Fiber - 47% korting

Dry Dope 50x80cm van €14,00 voor €8

GYEON quartz - 30% korting

Bug & Grime 400ml van €9,99 voor €7

Monello - 40% korting

Non-Ferro 500ml (max. 1 fles p.p.) van €11,99 voor €7

Nanolex - 35% korting

Interior Cleaner 750ml van €15,49 voor €10

Polishing Power - 20% korting

DAP EVO MINI van €149 voor €120

Scholl Concepts - 42% korting

Shock2Cut Sandwich Spider Pad 135mm bundle van €16,99 voor €10
Shock2Cut Spider Pad Navy Blue 145mm bundle van €16,99 voor €10

Hoe moet ik deze aanbiedingen lezen? Zijn de kortingspercentages gewoon voor het totale merk, en staat daaronder een voorbeeld/extra aanbieding van het merk? Als voorbeeld de Scholl concept pads: als ik €16,99 neem met 42% korting daarop, kom ik uit op €9,85 dus nét iets andere prijs. Voor de duidelijkheid: ik klaag niet over de korting, maar wil gewoon duidelijk weten hoe het zit.
 
Zo had ik het ook gelezen @Cordoba, ik vond alleen sommige % erg hoog. Daarnaast verbaasde het me dat de "speciale actie" dan lager uitvalt dan de vermelde merk-korting.
Maar @Laurette of @Dibbuz kunnen vast duidelijkheid verschaffen.
 
De kortingspercentages gelden alleen op de producten die vermeld staan onder het merk. Als de korting geldt over het gehele assortiment van een merk dan zullen we dat specifiek vermelden (zoals Soft99).
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Eurootjes hier, eurootjes daar!

BF 19 Euroknallers.jpg
 
Komt de Graphene dan niet in de kast?? Ja hoor, die wordt ook nog toegevoegd.

Dat is zowel de vloek als het mooie aan detailing. Ik ben reuze tevreden met de coating, maar dan zie je dit weer en ga je je toch weer afvragen of ... :eyes:
Op die manier wordt het begrip "standtijd" toch ook weer erg relatief.
 
Hele sterke aanbiedingen tot nu toe, kan ik mooi gebruik van maken gezien ik voor t eerst ga polijsten.

Verwachten jullie de bestellingen allemaal de deur uit te krijgen van vrijdag?