Doe regelmatig hele auto's met de Sidekick, gaat perfect zolang de auto maar in een goede bescherming staat. Dit is wel belangrijk.
Ik denk dat er ietwat hypocriet gereageerd wordt op het eventueel lichte vervuiling wat op de auto zou kunnen komen tijdens het droogrijden. Ik moet zeggen dat ik dit op een industrieterrein doe en niet ergens achteraf in een boeren gebied oid. En dan nog, als jullie auto vies is en jullie gaan hem eerst afspuiten ... wat denk je wat daar het effect van is? Je blaast dan ook met (aldanniet met hoge druk) hoge snelheid het zand en vuiligheid van de lak. Daarna ga je met washmitt evengoed over de lak, hoe secuur en voorzichtig je ook bent je ontkom niet aan het feit dat vervuiling dan nog aanwezig is en lichte krassen/swirls kunnen veroorzaken.
Daar is de sidekick ook voor gemaaktDe Corsa van Thunderbirdin staat in de MOHS. Na het afspoelen even het ergste water er met de Sidekick afblazen, dan drogen met de Monello droogdoek en tot slot de kieren, naden en velgen even goed droogblazen met de Sidekick. Fluitje van een cent. Ben er erg tevreden over