• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bug Squash

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
42
Heb een vraagje m.b.t de Bug Squash:

Ik las op de verpakking (ja ik lees ook wel eens :p ) dat je het ook als pre-wash kunt gebruiken. Nou leek mij dit wel handig in de winter om het vuil + zout los te laten weken voordat je de HD erop loslaat. Maar in hoe verre tast BS je laklaag aan? Want ik weet wel als je de normale verdunning gebruikt voor het verwijderen van muggen/vliegen dan is waxlaag ook weg.

Alvast bedankt! :)^
 
Bedankt! Ik wist dat het de waxlaag aantast. Dacht dat als je de mix verhoogt met water, het mischien minder aantast.
 
gebruik dan wat van je foam-middel als pre-wash. Doe dat in een sprayfles. Beetje sterkere verhouding. Opspuiten, even laten weken, eventueel borstelen, dan je gewone foamroutine en wassen.
 
elke Sterke shampoo of pre-wash tast de Wax aan.
of het de Lak aantast? dat denk ik niet...
dat zal met PH te maken kunnen hebben.

@ bart
ik gebruik inderdaad Hyperwash in een sprayfles met foaming sprayer voor hele vuile delen.