Misschien een idee om alvast van tevoren een paar mails of een belletje te geven voor advies als je dat nodig hebt. Dat voorkomt teleurstelling op die dag zelf.
In een goed advies sluipt ongemerkt veel tijd, op deze specifieke actie dag is advies vragen aan de medewerkers bij de kassa helaas zeer beperkt om te voorkomen dat de wachtrijen zullen oplopen.
We hebben nog geen SDD i.c.m. online actie gedaan dus misschien valt het wel mee qua drukte maar dat is niet van tevoren in te schatten.
Zoals Soerpgrover al aangaf zijn er diverse fabrikanten met genoeg kennis. Kennis van de Engelse en/of Duitse taal is dan eigenlijk wel een must aangezien veel fabrikanten de Nederlandse taal niet machtig zijn.
Geniet gewoon van deze dag, zo'n dag zou ik als consument bijzonder leuk vinden in ieder geval.
In een goed advies sluipt ongemerkt veel tijd, op deze specifieke actie dag is advies vragen aan de medewerkers bij de kassa helaas zeer beperkt om te voorkomen dat de wachtrijen zullen oplopen.
We hebben nog geen SDD i.c.m. online actie gedaan dus misschien valt het wel mee qua drukte maar dat is niet van tevoren in te schatten.
Zoals Soerpgrover al aangaf zijn er diverse fabrikanten met genoeg kennis. Kennis van de Engelse en/of Duitse taal is dan eigenlijk wel een must aangezien veel fabrikanten de Nederlandse taal niet machtig zijn.
Geniet gewoon van deze dag, zo'n dag zou ik als consument bijzonder leuk vinden in ieder geval.