• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP pakketten

Misschien een idee om alvast van tevoren een paar mails of een belletje te geven voor advies als je dat nodig hebt. Dat voorkomt teleurstelling op die dag zelf.
In een goed advies sluipt ongemerkt veel tijd, op deze specifieke actie dag is advies vragen aan de medewerkers bij de kassa helaas zeer beperkt om te voorkomen dat de wachtrijen zullen oplopen.

We hebben nog geen SDD i.c.m. online actie gedaan dus misschien valt het wel mee qua drukte maar dat is niet van tevoren in te schatten.
Zoals Soerpgrover al aangaf zijn er diverse fabrikanten met genoeg kennis. Kennis van de Engelse en/of Duitse taal is dan eigenlijk wel een must aangezien veel fabrikanten de Nederlandse taal niet machtig zijn.

Geniet gewoon van deze dag, zo'n dag zou ik als consument bijzonder leuk vinden in ieder geval.
 
Dibbuz klopt het dat monello een merk van het huis is om het zo te zeggen en dat deze pakketten nooit van samenstelling wisselen (zie OP)
 
Monello is een merk op de markt gebracht door hetzelfde bedrijf waaronder Carclean.com valt. Een huismerk is het niet.

De reden dat we Monello pakketten hebben is dat deze polijstmiddelen een zeer goede prijs/kwaliteitsverhoging hebben. Wil je iets anders erbij stuur dan even een mailtje. Er valt vast wel wat te regelen (niet op de SDD helaas). Ik zal eens intern overleggen over de pakketten.

Welke pakketten zouden jullie graag willen zien en vooral waarom?
 
Nou dat vind ik echt top van jullie.. mij ging het niet om de SDD omdat ik daar toch niet aanwezig ging zijn.. het zou gewoon leuk zijn moest je kunnen kiezen bijvoorbeeld DAP powerpack en dat er de standaard dingen sowieso bijzitten zoals plakband en microvezel doeken maar dat er bijvoorbeeld een drop down menu komt met bijvoorbeeld: power pack meguiars X € m105 m205 of uc up en x pads/doeken scholl s3 en s40 met x pads/doeken Zeg maar dat het thema/merk van de powerpack kan veranderen alsook de prijs. Meguiars zijn spullen zijn meestal wat duurder dus is de prijs van het powerpack voordeliger als los (grote aankoop) maar duurder als monello bijvoorbeeld. Natuurlijk kan je je eigen bestelling ook zo samenstellen maar dan lijkt het me jammer dat als je het pack van Monello koopt je voordeel krijgt (na jullie laatste post klinkt het wel zeer logisch) maar als klant is het altijd leuk de keuze te hebben hoe meer keuze Hoe meer je kan verkopen.. lijkt me voor jullie gewoon kwestie van de pakketten samen te stellen een prijs erop te plakken en online te gooien maar zo zal het wel niet zijn :) Just my 2 cents
 
Ik snap het idee maar dat is met deze webshop helaas technisch niet mogelijk.
 
Ook een optie zou zijn:
https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_V3_Raffini_Starterskit_Lite_Edition_102776
Verder aanvullen naar wens.
Verder bestel ik zelf lekker via internet op de SDD dag en haal ik het later gewoon op hoef ik niet in de rij te staan en gewoon een praatje maken her en der.
En het personeel ontlast je ook nog eens op die dag want die gaan het druk zat krijgen denk ik...
 
Power Pack is een voordeel bundel en doet helaas niet mee met de 10% actie. Wel is er een apart pakket beschikbaar met veel korting.
 
Dibbuz;n428767 zei:
Kennis van de Engelse en/of Duitse taal is dan eigenlijk wel een must aangezien veel fabrikanten de Nederlandse taal niet machtig zijn.

Ooh, dit is wel een belangrijk puntje. Ik kan beter Engels als gemiddeld, maar nog geen woord Duits, haha! En jammer genoeg de meeste Duitsers weer geen Engels...

Naja, we gaan het zien.
 
Zover ik weet kent iedereen Engels maar je kan ook Duits kletsen met Nanolex en Scholl Concepts :)
 
Dibbuz;428798 zei:
Power Pack is een voordeel bundel en doet helaas niet mee met de 10% actie. Wel is er een apart pakket beschikbaar met veel korting.
Welk dan? Of moet dat nog onthuld worden? Voor mij kwestie van nu bestellen of nog wachten op de SDD.. Volgens mij rinkelt de kassa bij CC al (met oog op de SDD) ik zou voldoende stock inslaan :p haha het is jullie ook gegund super service super forum super prijzen
 
Kit 1: DAP900 + Mezzo en finale (250ml) + 2 Monello pads (polishing en Finishing)

Prijs 164 Euro (Normaal 219)

Het zelfde met de DAP500

Prijs 134 Euro (normaal 179)

Als ik een advies mag geven zal ik zo'n 900 pakket kopen en dan verder producten naar keuze bij nemen...
 
ohwww dit had ik dus ook verkeerd begrepen,

ik dacht dat alle dap pakketten die extra korting hadden maar dat is dus alleen op deze 2 speciaal voor de SDD samengestelde kits?

het is dus niet zoals ik dacht, DAP900 power pack originele prijs 267.41 (standaard in de actie voor 229.99)
nu dus met 25% korting dus DAP900 power pack voor €200.56


echter leert een vlug rekensommetje ons, sinds monello 25% korting heeft tussen 14.00-16.00 uur,

Kit 1 = €164

aanvulling tot power pack, 2pads, veloce polijstmiddel, peluche verde trio en tot slot 1 rolletje colad 19mm tape welke niet in de aanbieding is.
totaalprijs deze losse producten mits besteld tussen 14.00uur en 16.00uur
aanvulling = € 36.96


totaalprijs: €200.96


zoals je ziet krijg je dus mits je de producten zelf aanvuld eigenlijk ook het power pack met 25% korting :)
alleen kun je hem dus niet alszijnde ''power pack'' bestellen. oke, toegegeven, je 'verliest' er 40 cent op.
ten opzichte van het normale ''power pack'' pak je toch 29.03 euro extra korting!


ik ga mijn lijstje aanpassen :)
 
Hey Laurens, zie het volgende dat vermeld stond in het topic over de SSD.

Tim;n428530 zei:
De Hour Mega Deals voor de SDD zijn bekend:

Deze aanbiedingen zijn óók online in onze webshop geldig!!

Van 11.00u tot 13.00u - 20% korting op Meguiar's en Collinite
Van 12.00u tot 14.00u - 25% korting op Mothers Wax en Auto Finesse
Van 13.00u tot 15.00u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
Van 14.00u tot 16.00u - 25% korting op Dodo Juice, Monello en Scholl Concepts
Van 15.00u tot 17.00u - 20% korting op Nanolex, WaxAddict en Autoglym


Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10% op ons assortiment.

Online bestellingen kunnen vanaf maandag 31 augustus opgehaald worden, dus NIET op de dag zelf.

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hoi laurens,

de aanbieding van de dap kit met 25% korting geld enkel op de SDD zelf.

de 25% korting op monello producten geld ook online, echter wel enkel tussen 14.00 en 16.00 uur.

de gehele dag heb je 10%korting op het gehele assortiment en dus ook op de DAP.