• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop: 26 april 2009

Hier regent het ook en volgens de buienradar tot zeker 14.00u.

We zijn er gewoon, maar we kunnen niet van start nog. Maar bekijk het positief, om 13.00u staan er heerlijke broodjes voor de deur :)

tis hier wel mindercweer eigenlijk...:( Ik wilde net nog even het stof van de auto afspoelen om straks lekker te kunnen dappen....maar het staat een beetje raar om dat in de regen te doen...:lol hopelijk klaart het nog wat op...Ik kom in ieder geval wel even kijken....:)

In ruil voor een broodje en koffie kom ik het lekkere weer wel ff vanuit het zuiden naar Bergschenhoek brengen:lol

iig mannen en vrouw(en) tussen de regendruppels door, veel DAP plezier gewenst.

Ik was er vanmorgen erbij tot een uur of 13.30 uur. Leuke sfeer en leuk om ervaringen met elkaar uit te wisselen.:cool Met de lunch is goed geregeld verschillende belegen broodjes en uiteraard wat te drinken erbij.:-b Jammer dat het weer niet al te best was en dat ik bij de praktijkgedeelte niet bij kon zijn. (andere verplichtingen):lol :party . Het ging er mij om wat je zoals met de dap500 kan doen(poetsen hehe) :-" maar ook de gebruiksvriendelijke aanwijzing en natuurlijk andere fanatiekelingen te ontmoeten.:lol

p.s.Ttim heeft zijn best gedaan en uiteraard zijn carclean crew niet te vergeten.:lol

Ik ben net thuis, en ik vond het erg leuk om andere forummers te ontmoeten...:)

En ik heb zelf erg veel geleerd, en gezien wat ik zelf allemaal fout deed...dus dat is al geslaagd...Samen met Dennis eindelijk een combo gevonden die ik echt SUPER vind!
Oranje LC met SSR2.5 en daarna de light green met Menzerna Superfinish(dacht ik...haha...het was iets met nano..;) ), en het werkt echt goed! Dennis---> Top! bedankt!

Carclean crew: Top geregeld, mooie demo, precies op tijd droog, lekkere lunch, veel uitleg en mogelijkheden om te testen,...Top dus!..Ik heb genoten en veel geleerd! Bedankt!

Geweldige dag,zeer gezellig ben alleen mijn flesje IPA (had hem aan degene met de Toyota Avensis gegeven) voor residu weg te halen.
Iemand per ongeluk meegenomen?

Inmiddels schijnt hier de zon! Jammergenoeg regende het vanmorgen. Maar het was een uitstekende dag! Zeer leerzaam en gezellig! Ik vind het vooral een aanwinst om te weten wat de DAP icm verschillende combinaties wel kan en wat niet.

Carclean Crew, bedankt. De workshop was uitstekend geregeld!

@JAGR, Roger, JantjeV,
de terugweg was een eitje, toch?! Goed onthouden voor de volgende meeting!

Geweldige dag gehad :-)^
Hoewel het er eerst op leek dat de regen de boel zou verstoren, kwam het zonnetje toch even gluren omdaaran achter de wolken te verdwijnen en de boel droog te houden :jippie

Heb veel geleerd vandaag, zeker m.b.t hoe je de SSR moet verwerken. Niet zolang als ik dus deed :no
Ook heel belangrijk om te ondervinden dat finishen met SSR 1 op wit toch te grof is en dat het op een groene pad met daarna nog een hit met prof polish een wereld van verschil is.

@ Dennis die avensis dat ben ik 8-) had dat pulletje samen met de black hole op de toonbank gezet dus waar ie naar toe is?:weetniet
Maar goed mocht hij niet opduiken stuur je me maar de rekening :ja

In elke geval wil ik het voltalige CC team bedanken voor een prima verzorgde dag :-)^ :-)^

En nu wachten op de rotary Workshop :ja

@ Carclean crew: Nogmaals bedankt voor de uitleg, goede zorgen en raad en daad!
Het was een topdagje! :-)^

Carclean, bedankt voor de topdag :-)^
Niieuwe produkten kunnen proberen en gezien dat een grove combo op een DA ook nabewerking nodig heeft.
Nu snel de rest van de Alto weer rood krijgen :-b

Wat een goeie en vooral gezellige en leerzame dag:-)^ De lunch was ook perefct,lekker hoor:ja .

En alle CC-mensen bedankt voor jullie uitleg:-)^ :-)^ daar kan je wat mee