• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop V: 18 oktober 2009 = VOL!

franq zei:
Hoi,

Ook ik wil graag op de reservelijst, al denk ik niet dat er 4 man gaan afvallen.

Woensdag avond laat de DAP besteld met het nodige materieel (volgens mij ben ik nog eea vergeten) en vrijdag was het al binnen!
Er werd een zelfs MF doek bijgeleverd die ik volgens mij niet heb besteld (foutje of klantvriendelijkheid?), of hij moest bij de DAP horen.
In ieder geval ben ik zeer tevreden over mijn eerste bestelling.
Van de week heb ik op een schade deur van mijn auto de DAP uit geprobeerd en het resultaat is redelijk goed. de swirls voor 90% weg gekregen.
Maar omdat dat mijn enige ervaring met het apparaat is zou ik graag de cursus volgen voor ik mijn auto behandel.

Ik zal me binnenkort ook even voorstellen in het daarvoor bestemde topic, dat is wel zo netjes.

Mvg,
Frank

Ps: 20 man ipv 15 is niet mogenlijk ben ik bang?


Ik moet me helaas afmelden.
Was even vergeten dat ik om 16:45 met het vliegtuig de startbaan afdender...
(hoe bedoel je vakantie nodig??)

De volgende keer ga ik er echt bij zijn.

mvg
frank
 
mocht er nog een plekje vrij zijn dan kom ik ook graag.
Kans zal wel klein zijn.
maar niet geschoten is altijd mis toch.
Ik ben in bezit van een Dapie.
 
Als ik het dus goed heb is dit de voorlopige lijst:

1) Kurtje
2) Braamr
3) Jackie
4) Alteaniels (onder voorbehoud)
5) Silver_Ibiza
6) Eelco
7) Tee-dee-ie
8) Msniekers (onder voorbehoud)
9) Dennis Blomaard
10) ralphy
11) Omegauser
12) Sjors-V6
13) B-Buster
14) frankv6
15) dannydehert
16) Tator
17) RobvA
18) romeodelta
19) paulb
20) Duc

Reserve:
1) Marc
2) Tamer
3) Jackveld
4) Sqweesh

Correct me if i'm wrong ;)
 
Het zou wel heel erg mooi zijn als de groep uitgebreid kan worden naar 20. Ik heb het idee dat ik nog heel veel kan leren namelijk.

:grinning:
 
Het is helaas een Workshop waarvoor betaald dient te worden... Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als er iemand alleen komt kijken. ;)
 
marc je mag dan mijn plek in nemen kreeg net te horen dat ik dat weekend een hotelletje aan zee heb helaas
 
Zie nog steeds geen definitief antwoord of er uitgebreid gaat worden naar 20 plaatsen. Dus volgens mij is dan nr 16 de eerste reserve ?
 
Bij deze de bevestiging dat de workshop voor 20 personen zal zijn, de definitieve lijst is dan nu :

1) Kurtje
2) Braamr
3) Jackie
4) Alteaniels (onder voorbehoud)
5) Silver_Ibiza
6) Eelco
7) Tee-dee-ie
8) Msniekers (onder voorbehoud)
9) Dennis Blomaard
10) ralphy
11) Omegauser
12) Sjors-V6
13) B-Buster
14) Marc
15) dannydehert
16) Tator
17) RobvA
18) romeodelta
19) paulb
20) Duc

Frankv6 is vervangen door Marc ;)
Er staan nog 2 mensen onder voorbehoud, gaarne wel laten weten of het definitief gaat worden of niet.