Nee, het is gelukkig ik die dom was (als het die bandencentrale geweest was zou ik niet voor de gevolgen ingestaan hebben)...
Enfin, klaar. Te moe om uitgebreid verhaal te doen, maar blij met het resultaat. Het kàn beter (alles kan beter), maar je moet roeien met de riemen (tijd, tegenslag) die je hebt. En dan uiteindelijk toch ongelofelijk blij met het resultaat.
Alles zit dus in de voorbereiding. De lak was onverwacht (voor mij, Timmy stond al te gniffelen...) knetter hard. Dus ofwel uren & uren met zwaarste combi, en dan nog, of gewoon: Mezzo op oranje
Monello pad, en daarna rondje Qyeon Primer. Ik vind het spul fenomenaal, het maakt een enorm verschil. Misschien alleen op bepaalde kleuren, blah... maar voor ons was het iets van "zo hey..!!!.".
ONE aanbrengen met z'n tweeën is 45 minuten werk. We hebben geen tweede laag gedaan - het is ONE voor een reden - en door met z'n tweeën te werken (top tip, nogmaals bedankt) sla je echt geen stukken over, zeker niet als de tweede afneemt/uitpoetst en toevallig ook auto's spuit voor z'n beroep.
De lip spoiler pastte 95%, dus eigenlijk bijna perfect. We konden hem er in klikken zodat ie bleef zitten zonder één enkele schroef, zo goed pastte het. (uiteraard wel alles vastgeschroefd/geplakt etc).
Fotootjes, hij gaat nu 23 uur rusten, dan snel de Cure erover en karren maar.
Rest komt nog wel, FF in elkaar zakken nu.
En ja, gekend excuus, maar als je er rond loopt ziet het er nog beter uit.
Weet niet wie van ons twee het meest fier was, ik denk dat het gelijkspel was.