• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste opzet naar zelf wassen.

Cancoat had ik ook al gezien inderdaad, jammer dat ik die nog niet had gezien voordat ik die TW ceramic gebruikt had.
Ziet er weer een stap hoger uit als de TW.Nadeel met de wax is dat ik het veel vaker moet doen, nu 2 keer die auto gedaan en merk dat ik het toch niet bijzonder leuk vind, niet super vervelend maar zeker niet mijn favoriete bezigheid.
Zie mijzelf het zelfs uitstellen in de echt koude maanden en dan maar een vieze auto rijden of toch door de wasstraat.

Bedoel je dat je waxen of wassen niet leuk vindt? Waxen doe ik het liefst ook zo min mogelijk (vandaar dat ik als het kan een coating gebruik), maar wassen vind ik leuk om te doen.

Als je merkt dat je wassen niet leuk vindt (en nog steeds regelmatig door de wasstraat zal gaan), dan zou ik het zo simpel mogelijk houden en zeker niet investeren in iets als een coating, want dat is dan weggegooid geld.

• Leuk
Reacties: RoCo