Berkant zei:Bij mij lekte de foamlans niet maar de dikte van schuim viel mij idd ook heel erg tegen en dit in de beste stand, zette ik hem in een dunnere foamlaag stand dan kwam er alleen maar water uit.
Dit bij een mengverhouding 100ml op 900ml lauw water.
Bij de aller dichtste stand dus het rode deel helemaal naar links gedraaid begon hij een soort van driehoek te spuiten wat ook niet echt fijn was aangezien de helft langs de auto op de grond terecht kwam, dit is verholpen door het rode deel ietsie pietsie naar rechts te draaien.
Ik heb hetzelfde ondervonden van het weekend, niet echt 2 straaltjes maar meer van die floddersmennoGTI zei:Vandaag hier ook gebruikt.
schuimlaag is goed maar er komen 2 extra straaltjes uit de kop.(aan beide zijde van de metalen plaatjes waar het schuim uit komt.
dit heb ik niet bij mijn "oude foamlans".
zal van de week eens proberen dit op de foto te zetten.
De straaltjes zullen een combinatie vormen met het niet opbouwen van druk neem ik aan.Tim zei:De straaltjes die de broes maakt, daar moet je je niet zo'n zorgen om maken denk ik.
Waar we wel naar moeten kijken:
1) Niet opbouwen van druk
2) Lekkages
3) Mogelijk te dunne foam (eerst proberen om in de fles bijvoorbeeld 50/50 foam te doen, wellicht zuigt de lans minder aan er moet per foambeurt zo'n 50 tot 100ml pure foam verbruikt worden).