Ik neem aan dat je dan bedoelt: foam erin en dan tot 100% aanvullen met water (en niet 100% enkel en alleen foam shampoo in de fles).Tim zei:Zou iemand kunnen testen wat de lans doet als je de fles met 100% foam vult
Ik neem aan dat je dan bedoelt: foam erin en dan tot 100% aanvullen met water (en niet 100% enkel en alleen foam shampoo in de fles).Tim zei:Zou iemand kunnen testen wat de lans doet als je de fles met 100% foam vult
swift2asx zei:Even voor de duidelijkheid: Volgens mij zijn er zijn 3 problemen:
1) lekkage bij Karcher (andere connectors hebben hier geen last van)
2) geen dik schuim (dit probleem doet zich voor bij alle types)
3) hoog verbruik foamshampoo
nicknameless zei:Het verbruik vindt ik persoonlijk wel meevallen. Zeg nou zelf, ben je echt zo'n fanatieke foamer dat je elke week (of meerdere keren per week) staat te foamen?
Voor nu is het leuk en heeft het een hoge funfactor (voor de rest van de straat), maar na een tijdje heb je ook zoiets van: "pfffff, moet dat ding nou weer uit de kast en aangesloten worden..."
fabia2.0 zei:Ik vond op de site van Autobrite en Detailingworld nog enkele afbeeldingen met hoe dik het schuim ook kan zijn.
Onderste 2 foto's ook geplaatst door Autobrite.
Je mag dan toch verwachten dat je met de groupbuy foamlans toch een vergelijkbaar resultaat moet kunnen krijgen?
Ik kan met de zwarte ''oude'' versie wel dit resultaat krijgen.
Morgen zal ik proberen om het verschil tussen de rode en de zwarte versie op beeld vast te leggen.