Als ik mijn foam terugzie (pagina 14) dan lijkt dan in geen enkel opzicht inderdaad op dat van de zwarte lansen. Ik hoop dat het simpel te verhelpen is!!
rabies zei:Ik heb een nilfisk aansluiting en Dennis de fles zit bijna recht Dus niet zo schuin als bij jou maar bijna recht.
nicknameless zei:Bij het insteken van het foamapparaat in de Nilfisk lans, zag ik dat de foamapparaat t.o.v. de land een kwart slag gedraaid is.
Dus als je de pistoolgreep recht houdt, zit de fles op z'n kant in de lans zeg maar.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Het gaat dan met name om de Nilfisk aansluiting.
Tim zei:Ik vind dat de lansen dik schuim moeten kunnen produceren, maar het is dan eigenlijk wel té dik en een té hoge concentratie foam en niet goed voor je wax of sealant. De truuk is dat het net dik genoeg is om een paar minuten te blijven hangen.
Nog steeds in afwachting van Mark van Autobrite.
swift2asx zei:Tim, in bovenstaande post vind je wel dat de lansen dik schuim moeten kunnen produceren (los van de discussie of dit goed is)
Moet nu iedereen induvidueel gaan mailen met Autobrite? Ik heb geen foto's gemaakt, maar het probleem lijkt mij zo klaar als een klontje.
Het lijkt mij dat Carclean.com (al dan niet icm met Autobrite) hier met een collectieve oplossing moet komen.
fabia2.0 zei:Ook heb ik de rode versie nog getest met 200ml. puur Magifoam zoals Tim vroeg.
Dit gaf wel iets dikker schuim, maar nog steeds erg waterig, waardoor het er sneller afloopt dan het schuim met de zwarte versie.
Zie hieronder een filmpje.
Ik hoop dat de verschillen tussen de rode en de zwarte versie een beetje duidelijk zijn en dat er misschien een oplossing komt?
Maakt het voor de reinigende werking nog verschil tussen dik en waterig schuim?
Tom_DS zei:Volgens wat ik op dat filmpje kan zien loopt het foam precies wel vrij snel van de auto, in vergelijking met wat ik gewoon ben van mn oude lans...
Het foam van de oude lans is echt veel dikker en blijft ook echt lang zitten op de wagen...
En op het filmpje wordt ook pure foam gebruikt natuurlijk... zorgt ook niet echt voor een realistisch beeld.
Denk dat het beste is dat de resultaten van de 2 lansen eens in beeld gebracht worden met wat uitleg...
Als ik dit weekend wat tijd heb, ben ik van plan om dit eens te doen...
Vergeet niet dat bij een auto dat erg goed onderhouden is d.m.v. een wax en/of sealant, het foam er sneller vanaf glijdt, zeg maar de sheeting van het schuim.Tom_DS zei:Volgens wat ik op dat filmpje kan zien loopt het foam precies wel vrij snel van de auto.
nicknameless zei:Vergeet niet dat bij een auto dat erg goed onderhouden is d.m.v. een wax en/of sealant, het foam er sneller vanaf glijdt, zeg maar de sheeting van het schuim.