• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik schuim, hoe schuim jij?

@Jeroen

heb dezelfde snowfoam ook al meerdere keren mogen meemaken: prima standtijd! ;)
winter oostenrijk.JPG


winter Oostenrijk 2014-1.jpg
 
Leuk!

Beetje azijnpissen:

  1. Voor de foamers: van beneden naar boven foamen en niet zoals in het filmpje
  2. Meer afstand houden met afspuiten onder hoge druk
 
Als er een vent met zijn hoodie op zo aan mijn auto zou zitten duurde het niet lang voordat de popo erbij zou zijn.
Lijkt net een crimineel die spuit elf
 
Leuk!

Beetje azijnpissen:

  1. Voor de foamers: van beneden naar boven foamen en niet zoals in het filmpje
  2. Meer afstand houden met afspuiten onder hoge druk

Thanks, was net op zoek daarnaar.
Heb dat ooit van een detailer gehoord, ook op sd SDU van chemical guys gezien/te horen gekregen...
Maar in sommige filmpjes zie je ze dan weer omgekeer doen, van boven naar beneden....
Begon nu even te twijfelen.
 
Eventjes dit topic gebruiken om niet speciaal opnieuw een topic te moeten aanmaken.
Mijn foamfles is dus naar de vaantjes. Gevallen deze morgen op de hals van de fles vermoed ik. Ik zie niet direct dat CC enkel een nieuwe foamfles aanbiedt, maar enkel in een pakket met dus de spuitkop erbij. Aangezien eventjes in de winkel passeren geen optie is wegens te ver, iemand die hier eventueel een oplossing heeft?
 
Ik ga niet lopen frotten en kutten met afgepaste pipetjes en precieze hoeveelheden foam middel. Ik gooi een scheut zo uit de losse pols in de fles en vul deze aan met water...en spuit de hele fles leeg,, niet omdat het moet, maar omdat het kan.

ValetPro Snow Foam Combo2

Super Snow Foam

Poorboy's Slick&Wax shampoo. Niet echt een denderend pak schuim

Meguiars Shampoo Plus. Werkt voor geen meter...

Ben het met je eens uit de losse pol werkt het lekkerste! Ik kijk ook niet zo precies gewoon lekker schuimen die handel