• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen, Progetti "2010"

Tja, heb ik over na zitten denken, maar bij deze auto doe ik dat niet.

Als ik straks weer een baan heb, zal ik weer genoeg km's gaan draaien.
En heb van mijn vorige auto 1 ding geleerd "zoiets, doe je maar 1x bij 1 auto in heel je leven"

Het rijd verder wel relaxt hoor, en er is heus niets mis met de vering, absoluut niet. Alleen zoals eerder genoemd, met drempels,
of andere verhoogde dingen, moet je er gewoon eventjes om denken.

Wel een optie zou zijn, is om origineel een verlaging te doen, met dempers en vering, als origineel TI.
Dan krijg je iets stuggere dempers, met 2cm verlagings veren. Alleen aan onderdelen, 4x veren, 4x dempers
ben je ook weer €650,- ex btw kwijt. En dan moet het er nog onder... Waar je dan weer rekening moet houden,
met eventueel de bovenste draagarmen, maar dan ook de 4x kleinere stabistokjes die ook nieuw moeten.
Dus nee, Jeroen laat hem lekker zoals die nu is.

Eerst dit en straks in januari krijgt die een frisse distributieriem, met alle rollen e.d. En komt er een nieuw
Inlaatspruitstuk op. Want hierin zitten "swirl" kleppen, en die doen het bij mij alle 4 niet meer, wat de optimale verbranding
qua lucht/brandstof niet meer goed mengt, en dus resulteerd in een iets hoger brandstof verbruik. En nu ook het vele roeten.
 
Hey jeroen,

Nieuwe aanwinst ??
DSCF8927.JPG
 
Zo, heel toevallig vanochtend op mijn zoektocht naar een goede rechter koplamp, op MP een complete en erg nette set koplampen gevonden.

Foto's die ik gestuurd kreeg, waar ik om gevraagd had. Waren erg mooi, en heel netjes, geen beschadigingen, en alle bevestigingspunten zitten er aan vast. .


Al met al voor een nette prijs kunnen kopen. Zo vind je ze niet veel tweedehands, en nieuw is ook weer zo veelste duur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag op 17.00 uur kon ik dan eindelijk mijn auto weer ophalen!

Echt, resultaat is gewoon helemaal super geworden! Ook geen kleurverschil helemaal niets

Dus direct aan de slag om alles terug in elkaar te zetten, en zojuist het laatste gemonteerd, nu de kleine dingentjes nog even afwerken.

Dan binnenkort maar weer een wasje er achter aan, om dan een paar foto's te maken. Vervolgens zal ik die hier wel gaan plaatsen.

Helemaal blij!! :party:
 
Oke, spy-shot! :schaam

Heel het voorfront is vernieuwd, voorbumper, zijschermen, motorkap.
Dus ook direkt de koplampen, grille, grille en logo motorkap, mistlampkapjes. En voorste roosters.

De schade van links achter, en koffer bak klep komen nog.

Het is gewoon enorm ***weer en maakt niet prettig foto's.
 
Vandaag dus eindelijk mijn stuur wiel bediening afkomstig uit Torino Italië op gehaald bij het postkantoor, omdat ik hem 2x ben gemist.

Direct ingebouwd, en erg blij mee! Geen omhoog uitstekende knopjes meer uit het stuur :party:

Envelopje waar het in zat, met mijn automodel als huisnummer, en mis 2 letters in de text :D
 
Aah, straatnaam/postcode heb ik weg gepaint hé :p

Poststempel is de 24ste in Italië, Donderdags is de eerste keer geweest, dat de postbode hier was.
Dus is in twee dagen aan gekomen hier in NL En waarschijnlijk hebben ze bij de PTT goede kruiswoordpuzzelaars, d
die zo de juiste adres kunnen ontcijferen.

:)_[]
 
Zo, het was dan toch mooi weer op dit moment, dus wat doen we dan, foto's maken!

De schadehersteller heeft hem nog gewassen, dus vond het niet echt nodig om nog eenmaal te doen.

Auto is weer overal schadevrij. En glimmen doet die toch al wel :party:

Dingen die gewijzigt zijn:

- Steenslagvrije koplampen (goeie koop van marktplaats)
- Grille motorpak + logo.
- Grille bumper.
- Zwarte mistlampkapjes.
- Zwarte bumperroosters.
- Logo koffer bak klep.

En natuurlijk is de koffer bak klep, samen met de voorbumper, motorkap en zijschermen ook gespoten, naast de schade die linksachter zat.

Fotoshoot30augustus2010012.jpg


Fotoshoot30augustus2010003.jpg


Fotoshoot30augustus2010004.jpg


Fotoshoot30augustus2010005.jpg


Fotoshoot30augustus2010006.jpg


Fotoshoot30augustus2010007.jpg


Fotoshoot30augustus2010008.jpg


Fotoshoot30augustus2010009.jpg


Fotoshoot30augustus2010010.jpg


Fotoshoot30augustus2010013.jpg


Fotoshoot30augustus2010014.jpg


Fotoshoot30augustus2010017.jpg


Fotoshoot30augustus2010016.jpg


Fotoshoot30augustus2010015.jpg


Sommige foto's zouden beter kunnen. Maar ik begin steeds meer te snappen van hoe juist, mooie foto's te maken:grinning:
 
Hij staat er weer netjes bij Jeroen, leuk plekje daar op Kie ook.

Volgende keer ff de Metalpolish meenemen voor die staalplaat op dat monument:-b
 
Vandaag de Wintervelgen, 16" Business Pro velgen gemonteerd.

Er zitten nu nog zomerbandjes op. Maar de voorste twee banden zijn bijna op. Deze blijf ik tot het echt winter is, lekker op rijden.
En dan komen er rondom vier nieuwe winterbandjes omheen. Wel heeft die nog twee goede achterbanden, deze kan ik wel netjes verkopen
nog voor een mooie prijs. :grinning:

Rijdt wel weer een stuk comfortabeler als de 17" velgen zeg, is wel weer erg merkbaar haha. Maar ideaal voor de winter.
Velgen zijn nog geen 20.000km oud, dus erg nieuw!

DSC00323.jpg


Vind het zo heel chique ogen ,^^
 
Tot sinds kort altijd in de M16, beviel mij goed.
Nu de Migliore .... als ie net zo lekker ruikt als werkt dan is het een topper :)