Tja, heb ik over na zitten denken, maar bij deze auto doe ik dat niet.
Als ik straks weer een baan heb, zal ik weer genoeg km's gaan draaien.
En heb van mijn vorige auto 1 ding geleerd "zoiets, doe je maar 1x bij 1 auto in heel je leven"
Het rijd verder wel relaxt hoor, en er is heus niets mis met de vering, absoluut niet. Alleen zoals eerder genoemd, met drempels,
of andere verhoogde dingen, moet je er gewoon eventjes om denken.
Wel een optie zou zijn, is om origineel een verlaging te doen, met dempers en vering, als origineel TI.
Dan krijg je iets stuggere dempers, met 2cm verlagings veren. Alleen aan onderdelen, 4x veren, 4x dempers
ben je ook weer €650,- ex btw kwijt. En dan moet het er nog onder... Waar je dan weer rekening moet houden,
met eventueel de bovenste draagarmen, maar dan ook de 4x kleinere stabistokjes die ook nieuw moeten.
Dus nee, Jeroen laat hem lekker zoals die nu is.
Eerst dit en straks in januari krijgt die een frisse distributieriem, met alle rollen e.d. En komt er een nieuw
Inlaatspruitstuk op. Want hierin zitten "swirl" kleppen, en die doen het bij mij alle 4 niet meer, wat de optimale verbranding
qua lucht/brandstof niet meer goed mengt, en dus resulteerd in een iets hoger brandstof verbruik. En nu ook het vele roeten.
Als ik straks weer een baan heb, zal ik weer genoeg km's gaan draaien.
En heb van mijn vorige auto 1 ding geleerd "zoiets, doe je maar 1x bij 1 auto in heel je leven"
Het rijd verder wel relaxt hoor, en er is heus niets mis met de vering, absoluut niet. Alleen zoals eerder genoemd, met drempels,
of andere verhoogde dingen, moet je er gewoon eventjes om denken.
Wel een optie zou zijn, is om origineel een verlaging te doen, met dempers en vering, als origineel TI.
Dan krijg je iets stuggere dempers, met 2cm verlagings veren. Alleen aan onderdelen, 4x veren, 4x dempers
ben je ook weer €650,- ex btw kwijt. En dan moet het er nog onder... Waar je dan weer rekening moet houden,
met eventueel de bovenste draagarmen, maar dan ook de 4x kleinere stabistokjes die ook nieuw moeten.
Dus nee, Jeroen laat hem lekker zoals die nu is.
Eerst dit en straks in januari krijgt die een frisse distributieriem, met alle rollen e.d. En komt er een nieuw
Inlaatspruitstuk op. Want hierin zitten "swirl" kleppen, en die doen het bij mij alle 4 niet meer, wat de optimale verbranding
qua lucht/brandstof niet meer goed mengt, en dus resulteerd in een iets hoger brandstof verbruik. En nu ook het vele roeten.