• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marcel stelt zich voor: Passat 3bg

Marcel van Galen

Detailing rookie
23 sep 2016
1
2
42
N'gein
Goedemorgen mede hobbyisten,

Kijk en lees al tijden mee, en nadat ik mijn vorige inloggegevens ben kwijt geraakt maar even een nieuw account aangemaakt.

Kok van beroep en auto's als hobby, waaronder detailen/poetsen.

Vorige auto was een een ibiza cupra, maar door gezondheid en gezinsuitbereiding verkocht en nu een 2003 passat 3bg 2.0 20v sportline waar de nodige updates voor klaar liggen.

12020057_584066238398818_8811854916846303149_n.webp

14572851_1206574979385888_2798054674568607673_n.webp

Vooral geinteresseerd in het vergaren van informatie en misschien zo nu en dan eens een vraag stellen ;)

Greets Marcel

Welkom .. veel leesplezier hier .. zelf ook ooit een 3BG Sportline gehad wel en TDI .. indien nog niet bekend kijk ook eens op forum.vwpassat.nl/ voor allerlei informatie ..

• Leuk
Reacties: Marcel.
Welkom hier, dikke ibiza is/was dat:cool: Meerdere malen op meetings zien staan en ook best vaak op de foto gezet haha;) Welke updates heb je klaar liggen voor je passat?:)

Welkom, mede-passierijder. Ik heb een maand of tien geleden ongeveer dezelfde stap moeten maken van een Golf 3 naar een Passat 3c5 sportline. So far, so good :P

Welkom hier. Hoop dat je vind wat je zoekt en wij mee mogen genieten van het resultaat ;)

Komt er geen Volvo-rijder bij, dan wel een Marcel :)