• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Microvezelbundels nu te bestellen!

@ tim, deze foto's zijn niet groot te bekijken! zodra je er op drukt krijg je de foto van de washmitt en de spons :) misschien ets om even naar te kijken?
 
De droogdoek is die beter/slechter/vergelijkbaar met de Delirium? Wou deze laatste net bestellen maar twijfelde en dus het maar even vragen :)

Gr.
 
Zijn jullie nu al door de 200 setjes heen, aangezien ze in de webshop op niet op voorraad staan? Of kan ik ze wel gewoon bestellen?
 
Tim zei:
... De verwachting is dat de zending op 5 november binnenkomt in de haven van Rotterdam en dat de doeken, mitt en spons op 8 of 9 november bij ons worden afgeleverd. ...

Kijk gewoon onder nieuwe producten bij Monello

Hans
 
Wouter dan moet je gewoon de verpakkingsetuis van de bjorn borg boxers bewaren of iemand laten bewaren, ideaal voor pads enzo!
 
ohw, even te snel gelezen hier, kon de aanbieding niet vinden, dacht dat deze vanaf 8 november was, en niet to 8 november...

maar goed, dan bestel ik de handel los. Gaat me toch voornamelijk om de doeken en mss de washmitt