• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Mystery Shampoo

Ben erg benieuwd, ben bijna door de BtbM heen kan ik lekker deze fles bestellen. ,^^ Wel een mooi etiket met heldere informatie! :)^
 
Had vorige week net een fles BTBM gekocht, als deze leeg is koop ik zeer zeker de Lavare! Ben zeer benieuwd.
 
Het flesje staat hier blijkbaar nog niet? Ziet er zeer goed uit. :heart_eyes:

16i7j14.jpg
 
Voor mij blijft Goldclass shampoo van Meguiars de topper, BTBM is wel een goede shampoo maar viel een beetje tegen, misschien koop ik ook wel een flesje Lavare.
 
Gold Class is een compleet andere shampoo dan Born to be Mild. Gold Class is siliconenhoudend, laat een laagje achter op het oppervlak en dat doet de BTBM niet. Eigenlijk is BTBM een van de beste shampoos in ons assortiment en van veel hogere kwaliteit dan de Gold Class shampoo.

Lavare heeft ook geen toevoegingen. Weliswaar minder geconcentreerd dan de BTBM, maar omdat wij de BTBM zo waarderen, is de opdracht wel zo geweest om een shampoo te ontwikkelen met minimaal dezelfde prestaties als BTBM.