Nog een week vakantie waar ik nog even goed gebruik van maak door onder andere met Mr Moose bezig te zijn, vandaag veder gegaan met de bestuurdersstoel en het audio projectje.
Eerst eens wat vet in die geleiderails:
Bekijk bijlage 182526
Bekijk bijlage 182527
Dan de kunststof delen in de Autoglym Vinyl & Rubber care:
Bekijk bijlage 182528
Ook nieuwe boutjes en schroefjes voor de bevestiging ervan, uitgevoerd in zwart RVS:
Bekijk bijlage 182529
Bekijk bijlage 182530
Met als resultaat:
Bekijk bijlage 182531
Bekijk bijlage 182532
Bekijk bijlage 182533
Vervolgens de al eerder benoemde kruislaser van stal gehaald en weer op het eerder gemaakte kruis in de luidspreker uitsparing gezet, dan het plankie ervoor en op het midden een stip gezet:
Bekijk bijlage 182534
vervolgens om een idee te krijgen even de uit te zagen diameter afgetekend (de passer is al meer dan 30 jaar oud, voor dit klusje een eerste keer het potloodje vervangen)
Bekijk bijlage 182535
De beetje cheap-ass kolomboorhoudergevalding uit de mottenballen/spinnenwebben gehaald:
Bekijk bijlage 182536
Die had eerst wat aandacht nodig omdat spinnen er hun huis van hadden gemaakt en er hier en daar wat roest op zat (en op de onderplaat nog steeds zit..)
Mijn ouwe trouwe (21 jaar) Makita klopboor erin gezet aangezien dat de enige boormachine is die ik heb die in de houder past, gelukkig heeft hij ook een normaal boren stand.
Dat ding heeft een SDS snelspanner dus een verloopkop erin gezet en daar vervolgend de gatzaag in van 120mm (2 mm groter dan nodig voor de luidspreker)
De doeken heb ik eronder gelegd omdat de bodemplaat dus nog roestig is, ik leg er een oud stuk hout onder alvorens werkelijk te gaan boorzagen.
Morgen weer verder, fijne avond!