Goede timing voor een terechte vraag
@Buurman , gisteren tijdens het rondje door het prachtige landschap alhier is dat ook precies waar ik op heb gelet, en ik kan gelukkig melden dat ik daar totaal geen last van had.
De eerste kilometers lette ik er totaal niet op, en was vooral in gesprek met mijn vrouw, op een gegeven moment bedacht ik me dat ik niet had gemerkt dat de nieuwe luidspreker constructie er zit.
Ik reed zoals wel vaker met dit warme weer op blote voeten, reden te meer om iets wat in de weg zit op te merken, wel is het zo dat er ook behoorlijk wat ruimte is naast het rempedaal (met de afmetingen zoals in een geschakelde auto), aangezien Mr. Moose een automaat heeft heb ik mijn linker voet ook helemaal niet nodig.
Was het een auto met handgeschakelde versnellingsbak en koppelingspedaal dan was het misschien iets krapper.
Helemaal goed dus, en ik zou dan ook zeggen: A je to!
Vanmiddag begonnen met de rechterkant 'aan te vallen', daarbij viel het me al vrij snel op dat ik wat meer tempo kon maken omdat alle middelen en materialen, gereedschappen er al zijn, en natuurlijk meer kennis en ervaring.
Wat hout, tekeningen en een schuifmaat:
Pakken we de kruislaser er weer bij:
Plaatje hout ervoor, en dan is het zo simpel als een stipje op het krijspunt tekenen:
Het gat heb ik ook nog uit ge-boorzaagt.
Morgen weer verder.
Fijne avond!