• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

In het overzicht "nieuwe berichten" is de avatar van degene die als laatste in het het draadje heeft gereageerd niet zichtbaar, alleen de naam.
Was dat voorheen wel zo? Kan het me niet herinneren. :)
De link achter het logo linksboven verwijst niet langer naar CarClean.com, maar naar de forum homepage. Vond het wel makkelijk om eea te lezen/ uit te zoeken op t forum, vervolgens direct door naar de site en bestellen maar :)
Komt weer terug, ik moet dat altijd achteraf met de hand doen na elke update.
Werkt erg prettig @Tim
Je bent goed bezig geweest, nu alleen nog even het stukje nieuwe producten op de webshop in orde maken.... ;)
Die fix is bijna klaar.


Ik zit altijd via TapaTalk op het forum. Dus ik merk niets van de opwaardering Toch maar eens via de pc proberen dan.
Ha, dan weet ik dat Tapatalk het ook nog doet nu.
 
Zo dan; had deze verandering niet verwacht!
(Meestal geeft @Tim wel een voorzetje bij een voorgenomen wijziging in opzet/structuur-opbouw van de webshop of het forum)

Het is weer even wennen, maar binnenkort weten we niet beter.
Wat mij, na alle nieuwe berichten gelezen te hebben, wel opviel: heb toch echt Nederlands als taal ingesteld.......

1526335165689.png
 
@Kees-sw her en der zwerven er nog wat onvertaalde zinnen rond. Die pakken we beetje bij beetje op.

De update voor het thema had cosmetisch iets meer wijzigingen dan bedoeld, vandaar geen aankondiging. En een verrassing is ook wel leuk. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Het grote carclean logo bovenin (welke ook naar de webshop verhuist) is in Internet Explorer te groot (en valt dus ook voor de helft weg). Hij resized niet mee.
 
Zo dat was even schrikken vanmorgen.. maar het was dus een geplande update :D
Het is nog even zoeken maar het ziet er verder goed uit!

Met deze update nog geen nieuwe actie's? :yum
 
Laatst bewerkt:
@Giltix bekend maar kwalijk fenomeen. Internet Explorer is een sterk verouderde browser en heeft naast praktische ongemakken ook nog eens veiligheidsrisico's.

Internet Explorer heeft maar zeer beperkte ondersteuning voor SVG logo's.
 
Is het al aangegeven dat je berichten niet meer kan aanpassen?

Heb ik wel nodig, want ik snap zelf mijn berichten soms niet als ik ze terug lees.
 
  • Leuk
Reactions: Altos en Cordoba
Tapatalk werkt niet meer als voorheen.

Normaal kreeg ik notificaties bij likes, mentions of quotes... dat doet hij niet meer!
Is het al aangegeven dat je berichten niet meer kan aanpassen?
Die notificaties, daar was wat mee. Ik ga daar nog even induiken. Ik heb iets aan de notificaties aangepast, wellicht werkt het nu wel?

Idem voor aanpassen berichten.
 
Laatst bewerkt: