• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Nee ik ben er ook geen fan van hoor. Heb er nooit aan kunnen wennen. Maar ik weet dat er veel mensen zijn die het een fijne app vinden en dat mag natuurlijk gewoon.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Fan is dan ook wel weer een groot woord, maar soms is het handig (en soms ook weer niet).
Werkt wel sneller dan via safari de diverse fora opzoeken etc.

Aar ieder z’n ding.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Tim
Mooie updates @Tim

Ik ben ook een tevreden Tapatalk gebruiker. Maar ik zal eens een Carclean-Forum icoontje op mijn startscherm plaatsen
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Is er overigens weer iets aangepast?
Berichten die ik net gelezen heb verdwijnen niet uit de lijst als ik op 'Nieuwe berichten' klik. Ook berichten die ik zelf geschreven heb, komen nu bij de lijst met ongelezen berichten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Witsel
Het werkt bij mij ook niet hoor. Ik dacht dat het met een instelling te maken had die ik van de week in had geschakeld, maar deze heb ik net uitgezet en het werkt nog niet. Even verder speuren.
 
Kleine font probleem hier niet aanwezig.
Ongelezen berichten zoals hierboven genoemd, wel.

@Tim zou dat met de aanpassing/instelling van de VPN van gisteren te maken kunnen hebben?