• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Nog niet weg, wel goed na refresh of tweede aanroep van favoriet
Ik (amateur) denk dat je gelijk hebt met een fout bij het laden die in twee stappen wel goed gaat
 
Yep, dat gaat ook goed @Tim

Bij deze de geopende koelkast:
114535
 
  • Geweldig
Reactions: Tim
@Tim Na het biertje heb ik nog een klusje. De zoekfunctie werkt niet meer, 't is te zeggen, als je rechts bovenaan op het vergrootglas drukt opent hij pijlsnel het zoekscherm en het toetsenbord, maar even snel gaan deze schermen terug dicht. Heb dit vanuit verschillende pagina's geconstateerd. Ik zit bezig op een tablet met Android, via Google Chrome, landscape, maar idem dito in vertikaal scherm.

Nog een vraagje, misschien een instelling, maar bij het openen van topics ging je vroeger automatisch naar de laatst gelezen post, bijv "Hebben we nog wat gedaan vandaag [deel 19]", dat is nu niet meer zo.