• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Alle tabbladen die ik heb openstaan zijn nu beveiligd. Weet echter niet of een van deze tabbladen eerder onbeveiligd waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Tim
@Tim Ja, heb er weer één: hier.
Daarbij heb ik ook ineens dat de backspace op mijn telefoon het toestenbord sluit... maar alleen bij het wissen van een spatie zo lijkt het :poop: alleen in de tekstvakken van dit forum, nergens anders.
 
De functie met 'vergelijkbare onderwerpen' is echt top! Het nieuwe lettertype vind ik wel wat 'in your face', maar dat is misschien een kwestie van wennen :p Ook top dat er nu een 'Voorbeeld' functie is, heb soms nog weleens dat foto's raar verspringen e.d. Top ontwikkelingen! Maakt het forum nog weer wat beter dan het al was!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Even wennen aan de Nieuwe stijl maar goed dat jullie door blijven gaan met nieuwe functies en updates!

onderstaande viel mij op dat het niet helemaal op het scherm past..

1B03648F-4268-4F26-A8EC-38C6DCBBCB1F.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik vind de nieuwe lay-out compleet ruk en dan druk ik me nog zacht uit... :D

- niet alles past binnen het beeldscherm (via telefoon, zie opmerking Jahe)
- vergelijkbare onderwerpen onderaan het forum maakt het onoverzichtelijk en verwarrend
- de upload functie is onduidelijk, je moet op de foto klikken of je deze op volledige grootte wilt hebben.
- geuploade foto's in een topic zijn wazig, je moet op de foto klikken, die vervolgens in een nieuw scherm wordt geopend, om deze scherp te zien.

Screenshot_20201004-190416_Chrome.jpg
 
@RoyR en @nicknameless stelletje oude stoffige duiven zijn jullie. ;)

200.gif


:joy:

Maar goed, goed! Ik heb de puntjes bekeken, aangepakt en volgens mij opgelost :D
- niet alles past binnen het beeldscherm (via telefoon, zie opmerking Jahe)
- vergelijkbare onderwerpen onderaan het forum maakt het onoverzichtelijk en verwarrend
- de upload functie is onduidelijk, je moet op de foto klikken of je deze op volledige grootte wilt hebben.
- geuploade foto's in een topic zijn wazig, je moet op de foto klikken, die vervolgens in een nieuw scherm wordt geopend, om deze scherp te zien.
  1. Meldingsicoontje gefixt
  2. Vergelijkbare onderwerpen, dat is denk ik wennen, maar ik heb 'm iets korter gemaakt (van 5 naar 3), andere leden vonden deze juist handig (ik ook trouwens).
  3. Als je het fotoicoontje gebruikt upload je direct op volledig formaat in je bericht. Kies je de 'bestanden toevoegen' dan wordt het gezien als bijlage die je optioneel in je bericht kunt verwerken.
  4. Geuploade foto's zijn nu niet meer wazig als je naar de 'Thumbnail' kijkt. Tevens worden ze niet meer geopend in een nieuw venster (blijkt een bug, heb ik een workaround voor gemaakt).
 
Sorry hoor :rolleyes:

Even testen!
20201005_115848.jpg

Oja, dat werkt ook!

Enneh. Ik zie ook gifjes staan van Car.... Je weet wel. Misschien kun je deze er uit filteren?
 

Bijlagen

  • 200.gif
    200.gif
    8,6 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
Weinig aan te merken. Het enige dat mij echt opvalt is dat in het overzicht voor 'Nieuwe berichten' er erg veel padding op de berichten is. Op de desktop vind ik dat niet heel erg maar op de telefoon staan er daardoor nog maar een paar topics in één keer op het scherm. Voorheen de neiging om regelmatig op de telefoon even snel door het 'Nieuwe berichten' lijstje te scrollen om te zien of er iets interessants bij staat. Ik merk dat ik dat nu veel minder doe omdat 'scannen' niet zo efficiënt is als er telkens maar een paar topics zichtbaar zijn (zonder extreem veel scrollen).

Kan een kwestie van wennen zijn, maar voor mij zou dat wat compacter mogen ;). Verder goed bezig, oogt wat rustiger allemaal naar mijn idee.
 
Vooropgesteld: ik ben echt totaal onhandig mbt computers, dus sorry als volgende aan mij zelf licht.

Ik hoop dat ik het hier in het juiste topic plaats, maar ik zie zowel ingelogd, als uitgelogd op mijn telefoon en laptop geen oudere foto's. Terwijl dit tot voor kort altijd mogelijk was. Ouder dan 1 jaar is alles weg bij mij. Neem bijvoorbeeld bandendressing topic, alsmede het post je bedding foto's. Hier alles voor maart 2020 bij mij verdwenen.

Ik vind (of vond)dat nou juist ook een groot pluspunt van dit forum, dat oudere topics gewoon de foto's erbij hadden en niet verlopen vanuit photobucket en co.

Ik vind het prettig als je via de zoek functie ergens uitkomt en leest incl de bijbehorende foto's. Voor de beginners en nieuwe leden helemaal.

Wie helpt mij, of is het een software dingetje op de achtergrond? @Tim @Dibbuz

Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Na een aantal pogingen is het me gelukt om een nieuwe PHP versie draaiend te krijgen op het forum. Daarom lag het forum er even een paar keer uit. Het lukte eerder niet omdat de bestaande sessies na de update niet uitgelezen konden worden. Dus het was een kwestie van iets proberen, testen en weer terugzetten.

Volgens mij zijn we er nu. Als je toch opeens gekke foutmeldingen ziet, meld dit dan even.