+1: juist hier wordt het kaf van het koren gescheiden !
Allereerst beginnen met het stukje poetsers vs detailers:
Poetsers: zij die:
A) zoveel mogelijk auto's in zo'n korte tijd behandelen ( veelal werkzaam bij bedrijf als nabehandeling van autoherstel / garage etc )
B) die nog in het turtlewax stadium zitten
Detailers: zij die:
A) veelal zelfstandig werken en de nadruk leggen op kwaliteit ipv kwantiteit ( ook zij moeten geld verdienen, maar niet ten koste van de klant ( per definitie )
B) die de weg naar de betere producten hebben gevonden en die liefde en tijd steken in het onderhouden van hun eigen voertuig ( jaja, ook scooters ! )
Zonder namen te noemen ( voordat ik er 1 vergeet ), zijn er toch een aantal Detailers a la 'A' hier aanwezig en zij verblijden ons met goede tips ontstaan uit pure praktijkervaringen.
Deze worden dan overgedragen aan Detailers a la 'B', die de vaandel overnemen en hiermee aan de slag gaan om daarna nog een extra duit in de zak te doen.
Deze 2 toppers zorgen er voor dat de Poetsers a la 'B' hapklare brokken krijgen om een stap verder te komen en uiteindelijk een echte detailer worden.
Om terug te komen: mijns inzien begint het juist wel met de aanwezigheid van goede professionals die hier aanwezig zijn.
Los hiervan: het is een gegeven feit dat de mens over het algemeen juist meer van zich laten horen op de momenten dat het nou nét eventjes niet goed is gegaan en deze berichten steken dan boven het maaiveld uit.
Door de fantastische inzet van alle leden alhier is het des te interessanter om te merken en te lezen dat er steeds meer en meer positieve reacties naar boven komen, met name door de nieuwe leden !
Dit was 'm wel voor nu ( anders wapperen we helemaal af van het originele topic ) en gooi ik dus bij dezen mijn
Delirium Orange Drying Towel in de ring