• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OBDT/Orange Babies = Delirium Orange Drying Towel

Uiteraard gaan we kijken wat we voor jullie kunnen betekenen maar beloven kunnen we helaas niks.
 
Als wij hem gaan voeren, dan zal het inderdaad onder een andere naam zijn. Ik vind die gekozen naam niet gepast (dat heb ik al eerder kenbaar gemaakt). Het doet niets af aan de doek zelf natuurlijk.
 
Dickie Dick Drying Towel (DDDT)

ik heb hem hier ook thuis liggen, maar heb hem nog niet gebruikt evenals de sn drying towel nog ongebruikt hier ligt;)
 
Hij is gevonden, even kijken of we wat kort kunnen sluiten en dan is hij binnenkort bij ons verkrijgbaar, alleen wel onder een andere naam.
 
Kunnen we deze dan qua kwaliteit vergelijken met de carrand, wilde deze namelijk bestellen. Anders wacht ik nog even
 
de mensen die hem hebben / geprobeerd hebben, zeggen dat hij zelfs beter is als de carrand.
hij is door andere uitgeroepen tot de beste droogdoek die ze hebben gebruikt (ook beter als de dodo supernatural)

ik heb hem nog niet geprobeerd, had hem bijna besteld ergens anders, maar toch zeer happy dat ik dat niet gedaan heb:-"
 
Test zulke dingen graag zelf uit. Heb zelf de SN en de Carrand, de oranje doek kan er ook nog wel bij.
 
Ja zelf uit testen is natuurlijk het beste, maar ik wil nu geen carrand aanschaffen om vervolgens de orange doek te bestellen.
 
De Carrand is zeker geen verkeerde aankoop. Ik kan mijn Leon makkelijk drogen met 1 doek.
De Supernatural kan bv meer water opnemen, daar kan ik 2 Leons mee drogen. Misschien wel meer.
Ik kan me voorstellen dat je wilt wachten natuurlijk. Heeft het haast dan?
 
Op zich heeft het met dit weer geen haast, alleen heb ik op dit moment alleen de magnet en wil er eigenlijk een andere bij.

Is er iets bekend op wat voor termijn deze doek zal komen, en is die qua afmeting en prijs ongeveer gelijk aan de carrand, anders neem ik gewoon een carrand. Ik hoor er goede dingen over dus.