• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OBDT/Orange Babies = Delirium Orange Drying Towel

Dat is boven verwachting,
Ik zal hem zeker ook bestellen, dan heb ik er totaal 4 incl Garand en MD.
Ik gebruik minstens 3 doeken per keer !
 
Als je 3 doeken per keer gebruikt doe je echt iets fout.

Ik heb er zelf ook 1 en ik vind hem vergelijkbaar met de supernatural.
 
Ik heb hem v.d week naar aanleiding van dit topic ook besteld......
Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van deze doek, ga hem vergelijken met:

Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
Chemical Guys - Miracle Dryer
Dodo Juice - Soft Touch Premium Drying Towel - 66x43cm
Dodo Juice - Supernatural Drying Towel - 122x66cm

ben benieuwd.............
 
Ik zie niet in dat ik iets verkeerd doe om mijn auto GOED te drogen met 3 doeken !
Ik droog mij ook af met minstens twee handoeken na het douchen en ik ben echt niet zo groot als mijn voiture !8-o
Trouwens er zitten hier op het forum, die meer dan 20 a 30 verschillende doeken hebben voor hun auto en
dan zullen ze ook iets verkeerd doen ?
 
Ik kan bijna alle auto's die ik doe gewoon met 1 doek drogen. Ik zorg er wel voor dat mijn auto al redelijk droog is (tuinslang zonder opzetstuk methode) alvorens ik de auto met een doek ga drogen.

Ik wil enkel zegen dat of de gebruikte techniek niet helemaal juist is of de doeken niet voldoende absorberen.
 
Ik gebruik altijd maar een doek voor het droogwerk, kan ook makkelijk !

Alleen de binnenkant van de deuren maak ik droog met een "oude" Miracle Dryer
 
rover75 zei:
Trouwens er zitten hier op het forum, die meer dan 20 a 30 verschillende doeken hebben voor hun auto en
dan zullen ze ook iets verkeerd doen ?

20 à 30 doeken, ja dat heb ik. 2 doeken daarvan zijn droogdoeken en ik gebruik 1 droogdoek per wasbeurt. ;)
Binnenkant van de deuren uiteraard met andere doeken nalopen.
 
Hier ook, SN Drying Towel en een miracle voor net dat laatste beetje.
 
SN Drying Towel en de Carrand Towel (MD variant) voor de deurposten en het onderste gedeelte van de auto.
 
Hier een CG MD voor het lakwerk en de bumpers
en eentje van Topix (lokale shop) voor de deurstijlen, koffer
1 el-cheapo MF doek voor de binnenkant van de motorkap + afstoffen van motoronderdelen (bij gebrek aan lef om de motor af te spoelen met water)
en twee MF doeken voor de velgen

Wacht nog op de beslissing van CC of ze OrangeBabies look-a-like gaan binnendoen.
Dan wordt het
OrangeBabie Look-A-Like voor het lakwerk
de CG MD voor de bumpers
 
Heb zelf de MD en die droogt de Avensis Wagon prima zonder ook maar eigenlijk clam/vochtig aan te voelen.

Lig toch veel an de manier van wassen en shampoo die je gebruikt.
De silk & suds heeft zoon lekker sheeting dat er amper nog water op de auto ligt.

Just my 2 cents
 
Grrr... had ik nou maar even gewacht met een nieuwe droogdoek te bestellen (op Dododag de "Micracle Dryer" van Carrand besteld). Ik was best wel geïnteresseerd in de Orange Babies. Maar goed, mijn auto is gelukkig niet zo groot, dus die Micracle Dryer volstaat misschien ook wel bij vochtig weer. Ik heb hem pas één keer kunnen gebruiken, toen droogde hij niet zo heel geweldig, maar hij was ook pas één keer gewassen.
 
Orange.jpg
 
Nu loopt hij hier rond heel de dag met dat ding als een tulband op zijn hoofd :D