• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

@ DJ : je postbus zit vol.

Vandaag nagevraagd op de zaak maar ze zijn alle 3 in gebruik bij een klant. Ik kan dus geen extra aansluitingen creëeren.
Zal morgen nog even op een andere vestiging navragen.

Postvak = weer beschikbaar.

Fijn dat je moeite doet Juffer!

En alle betalingen zijn binnen :ja

zinanzondag!:!

Ik ben inmiddels alle vestigingen afgeweest maar nergens is een "paddestoel" te vinden.

Vraagje aan de mensen die komen, is er iemand in bezit van M205 waar ik een aantal drupjes van mag gebruiken ?
Ik wil de kofferbak misschien gaan aanpakken met die denim pad's maar ben zelf niet in het bezit van de M205.

Over paddestoelen gesproken, hebben ze een 32A aansluiting ?

Zou handig zijn, verlengsnoer mee a 25m, aan paddestoel koppelen, doorlussen, next paddestoel (mocht de aansluiting dat aankunnen in ieder geval) Overbrug je zo heel die loods wel,.. Had ik eerder over na moeten denken, misschien kan ik morgenmiddag nog een en ander regelen. Want volgens mij geen kastjes meer,.. Verlengkabels in alle stroomsoorten heb ik wel, maar geen haspels meer,...

En anders mocht dit niet lukken. Misschien iets voor een volgende keer! Zal wel eens overleggen met DJ of we zoiets bij de prijs in kunnen bedingen.
Dan kan ik wel even een leuke offerte maken voor een volgende keer, hebben we iig wel genoeg stroom, om op aan te sluiten.
Nadeel is, dat ik het bij mij ook voor mezelf moet "reserveren" en een daadwerkelijke verhuring gaat gewoon voor helaas,... En op het moment is er veelste veel vraag naar32/63/125A Paddestoelen, kastjes, aggregaten en noem maar op, wintertijd,....

Ik neem mee mijn complete collectie ( bak met doeken, bak met pads, bak met borstels en klein materiaal, 2 verlengkabels,
2 emmers met gritt, padwasher, Dap500, Pro900 en een aantal waxen.
En natuurlijk een goed humeur.
Mannen tot zondag!

Gisteren de wagen al even snel gewassen en IronX z'n werk laten doen. Ook al een stukje gekleid, maar het wordt zo snel donker dezer dagen ... Kijken of we vandaag of morgen nog verder kunnen voorbereiden voor komende zondag.

Ik hoop dat ik nog kan komen aangezien ik gister door mijn rug ben gegaan ]-0 , mocht ik komen neem ik mee:

Dap 500
Haspel
Bouwlamp
Monello polijst spullen
Mijn assortiment Wolf's Chemicals spullen
Tardis
2 Emmers
Diverse doeken en borstels.

Helaas (ondanks rug) niet in de gelegenheid om morgen de auto alvast aan te pakken dus het word door poten Zondag, mocht het lukken.

Had je mijn geld ook ontvangen?

Ik voel me de laatste dagen belabberd. Als ik me morgen nog steeds zo voel, dan zeg ik helaas af.

Moet ik een haspel meenemen als ik met de DAP aan de slag wil gaan? Ik had het niet gepland maar wil denk wel even lekker aan de slag met de DAP.