• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

Snitser;344486 zei:
Voldoende parkeerplek buiten? Ik rijd achter Eelco aan maar kom alleen voor de koffie ;)

Denk het niet maatje:|~* ...alleen betaalde deelnemers mogen hun auto binnen zetten :ja :-b
 
D-J;344510 zei:
Denk het niet maatje:|~* ...alleen betaalde deelnemers mogen hun auto binnen zetten :ja :-b

Neem aan dat je dit als grapje bedoeld?:| Uiteraard staan alleen betalende deelnemers binnen. Ik kom "slechts" voor de koffie.
Maar wil gewoon weten of er BUITEN voldoende parkeerruimte is.
 
Zeker, je bent welkom. Buiten voor de carwash zijn keurige parkeerplaatsen. Plaats zat!

Het gaat me meer om het feit dat betalende deelnemers met hun auto BINNEN ruimte hebben, zoals je zelf ook al zei.

Binnen even komen buurten, bakkie doen...helemaal goed!
 
Ff een update:

Aanmeldingen & betalingen

1. D-J [betaald]
2. Eddy [betaald]
3. Duckmole [betaald]
4. Bjard[betaald]
5. DennisD[betaald]
6. Carl einser[betaald]
7. LB[betaald]
8. BC911 [betaald]
9. Eelco [betaald]
10. Viatin[betaald]
11. Hollander84[betaald]
12. sjoerdnijhuis[betaald]
13. JustyPerfect[betaald]
14. DMSLex[betaald]
15. Niki
16. Scenicrijder[betaald]
17. Bart0ving[betaald]
18. Juffer1[betaald]
19. SkyBuMp en Dibbuz[betaald]
20. Joos
21. Smenno![betaald]
22. Koepeetje[betaald]
23. Niels[betaald]

Nog niet betaald? Graag zsm!
Wil je betalen maar nog geen berichtje gehad? PM me even!
 
Zal vanavond het bedrag overboeken, ik kan eventueel mijn extractor meenemen als iemand die even wil gebruiken. Zelf heb ik hem die dag niet nodig.
 
Grapjas

@Niels: als je de extractor mee wil nemen graag. Ik zou graag mijn matjes ff willen wassen. Alvast bedankt!
 
die extractor zal wel gewild zijn denk ik, als er nog tijd is zou ik ook eens willen kijken of ik een vlek uit mijn stoel kan krijgen. :grinning:
 
Bjard;344745 zei:
die extractor zal wel gewild zijn denk ik, als er nog tijd is zou ik ook eens willen kijken of ik een vlek uit mijn stoel kan krijgen. :grinning:

Heb hier ook 0,0 ervaring mee dus zou graag bij de demo met de extractor op je stoel willen zijn :)....

Maare vlek in je stoel klinkt ernstig rofl
 
Ik wil ook nog wel mijn extractor meenemen mochten er meer mensen interesse hebben om hun auto ermee te doen.