• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

addy;345198 zei:
Maar jij hebt een Carrera......en ik een Ka(geen -rera)..:-"
rofl

Het zal echter de VW worden en niet de P. Met 50000km per jaar heeft de daily wat meer aandacht nodig dan het elfje.
 
addy;345127 zei:
Ik vind het een beetje ver vanuit Breda, zo'n 1 uur en 3 kwartier anders had ik het wel leuk gevonden.
De vorige keer ben ik ook geweest, meegereden met Erik om zijn auto te doen, en was zeker gezellig.

Ja daar zat ik dus ook mee, 1 uur en 3 kwartier rijden vind ik wat ver.. We zouden zo iets hier in de buurt eens moeten hebben ( lees Breda :-b )
 
Regel maar een plaats oetger, ik doe dan mee...

Je hebt hier wel de Anac, maar die is zondags ook open en dan is zoiets niet te regelen.
 
Haha..ik doelde op een toekomstige meeting in Breda. :)_[]

Ik vind het een mooie locatie D-J maar voor nu wat te ver....sorry.

Maar dat plekkie gaat toch zeker wel opgevuld worden.
 
Goedemiddag!

Ik ben Thierry en ben een aantal weken besmet met het detail virus door LB. Ik zou me graag inschijven voor de Meeting als er nog een plekje vrij is.
Ik heb vanmorgen de dap900 starterskit besteld en hoop die dan vollop te kunnen gebruiken.

Gr Tierrie
 
@MennoA: je staat erbij en bent welkom!

@Tierrie: zoals je ziet is het nu vol....maaaar....aangezien Niki niets meer van zich laat horen wil ik je vriendelijk vragen even om de reservebank plaats te nemen.
Als Niki niet voor 5 november heeft gereageerd dan ben je alsnog welkom! Oke?
 
Ik zag de pm voorbij komen. En de betaling is onderweg.
Ik heb er veel zin. Ik hoop een boel extra kennis op te doen en natuurlijk op een hele gezellige dag
 
Ik ben van plan om het volgende te doen met mijn auto.

Wassen
Kleien
Polijsten
Sealant
Waxen
Ramen behandelen met RainX
Terwijl de Sealant aan het curen is wil ik mijn interieur doen.

Wat ik mee neem:
Mijn bescheiden collectie, kruk om lekker te zitten, emmers, m'n goeie humeur en een haspel..........

Vergeet ik nu nog iets?
 
@MennoA, bevat je collectie ook een bouwlamp o.i.d, dat is erg aan te raden om goed te kunnen zien met het polijsten.