• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

D-J

Detailing guru
Tester of Bling
3 sep 2009
1.973
105
Carwash in Kampen.
Hier is het prima te doen om 25 auto's ruim neer te zetten (is wel max) voor een mooi detail-zondag.
De hal is domweg prachtig, met veel licht en verwarming :party: .

Mooie hiervan is dat er ook 3 indoor wasboxen bij zijn, voor als je eerst nog je auto moet wassen.
Ook gratis stofzuigen kan.
Dus eigenlijk kunnen we van A tot Z aan de gang.

Hier wat plaatjes van de locatie:

IMAG0377.jpg


IMAG0376.jpg


Wat is er niet? Catering. Dat heeft met de vergunning te maken.
Natuurlijk kunnen we collectief wat bestellen bij een shoarma oid.
Verder is er een (betaalde) koffie automaat, voldoende zit gelegenheid enz.enz.
Ook zelf ff een haspel (naast je detail spul) meenemen voor stroom.
Daarbij, wassen in de boxen en warm water is beschikbaar!!! Kosten: €5,-

Tip: plaats een A4-tje met je nickname achter je ruit...we kennen elkaar namelijk vaak alleen van
nickname :-b


De datum: 15 april

Adres: Carlsonstraat 25 te Kampen, linker ingang

tijden: 09:30 - 16:30 uur

vergeet niet een haspel & €5,- voor wassen

Deelnemers:

1. D-J [betaald]
2. Juffer1 [betaald]
3. rpeelen [betaald]
4. LB [betaald]
5. Joost E31 [betaald]
6. gast
7. Flerflep [betaald]
8. NiKi [betaald]
9. IbizaSigno [betaald]
10. Chasake [betaald]
11. Paulus de Boskabouter [betaald]
12. sjoerdnijhuis [betaald]
13. Eelco [betaald]
14. Jeroen [betaald]
15. Denno [betaald]
16. ThaMystery [betaald]
17. Chieltandwiel [betaald]
18. fsa70 (OVB) [betaald]
19. ArnoJan [betaald]
20. Carl einser [betaald]

Helaas....vol!
Gasten welkom, parkeren voor de zaak kan!
 
Hmmmm klinkt wel interessant, vooral dat je op dezelfde Plek prima kunt wassen is wel een voordeel.
Want dat is in Lelystad minder prettig.
Zet mij maar even ovb op de lijst.
 
Zou wel willen maar ik heb nog nauwelijks spulletjes verzameld, dus dan sta ik daar alleen maar voor schut..
 
Flerflep,

Dit is juist een dag om veel dingen te leren. En misschien met bepaalde machines voor het eerst te gaan werken zoals een DAP of wat dan ook..
 
@Flerflep: Pff doe niet zo mal, we lopen hier echt niet met een piemelmeter in de rondte om te zien wie de grootste heeft !
Met het daadwerkelijk zien en voelen van de mensen en de spullen leer je heel veel, en ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat er hier niemand is die ineens egoïstisch gaat doen
door te zeggen dat je het allemaal maar moet doen met de spullen die je zelf in je bezit hebt !
Een toefje shampoo/polijstmiddel/wax etc wordt niemand arm van.
M.a.w. als je de gelegenheid hebt pak 'm en maak er een geweldige dag van !!!!
 
@Flerflep Juist zo'n meeting is voor mij een erg goede start geweest waar ik veeel geleerd heb! Wees welkom!
 
Flerflep zei:
Zou wel willen maar ik heb nog nauwelijks spulletjes verzameld, dus dan sta ik daar alleen maar voor schut..


Iedereen is met een spons, een potje turtle wax en een oud t-shirt begonnen.
Juist door dit soort dingen te bezoeken kan je veel dingen uit proberen.
Zelfde geldt voor het machinale gebeuren, juist op dit soort meetings kan je de kunst afkijken bij anderen of zelf onder toeziend oog van een mede-detailer aan de slag gaan.
Wat Markus ook al terecht aangaf : niemand is meer dan een ander op dit soort dagen en dat is ook juist het leuke ervan.


@ D-J : Bedankt voor de 2 gereserveerde plekken, maar wij komen met 2 personen en in 1 auto ;)
Mocht je nog hulp ergens bij nodig hebben stuur dan even een berichtje.
Zal ook even rondvragen op de zaak of ik even wat extra haspels mee kan nemen.
 
Nou mij mag je erbij zetten, ik kan beide data!

Blij dat ik welkom ben! Ik heb laatst het poetsmiddel van de Karwei (wat ik gelukkig alleen op mijn oude scooter gebruikt heb) weggegooid en dat heeft plaats gemaakt voor een heel bescheiden start aan échte reinigingsmiddelen.
En ik las het al zo vaak maar als je 't virus te pakken hebt kom je er echt niet meer onder uit dus dit is echt een mooie kans om een hoop te zien en te leren.
 
Mij maak de datum trouwens niet heel veel uit, wel een hele lichte voorkeur voor 8 April ipv de 15de.
 
Kan beide dagen overigens, maakt mij niet zo gek veel uit.

Hoeveel mensen zijn er minimaal nodig om te zeggen: It giet Oan!
 
Tja, mijn gedachte is dat we het bedrag gewoon met zn allen delen.
Dus als we met zn 10-en zijn zijn de gedeelde kosten €17,50....enz.enz.

Wat mij betreft 10 personen.
 
Ja lijkt me ook redelijk, een hele dag kliederen thuis kost je ook wat en ik geloof niet dat je voor 17,50 ergens anders een hele dag welkom bent inclusief elektra..
 
Dit is verleidelijk, prachtige hal met de juiste faciliteiten en behoorlijk ver weg voor mij. Denk er nog even over na, maar de kans dat ik me op ga geven is groot.