• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Ik kan tv kijken in de auto w^^w (in de A1 dan, MMI high, de RS heeft alleen radio met cassette :-b )
 
Doe maar! F1 is inderdaad s'ochtends vroeg, dus dat kan ik nog kijken. Kom wel met de RS, kan ik die even heerlijk vertroetelen.
 
Gezellig, en leuk om weer wat andere forumleden te ontmoeten! Hoop dat het een droge dag word. En fijn om weer wat kennis met andere te delen. Zal wel meer praten dan detailen worden.
 
Als er iemand mijn Personal Assistant wilt zijn m.b.t. Daptechnieken (al ken en durf ik het wel, ben alleen nog niet zo enorm thuis in combinaties van lak/middelen/pads... dan doe ik ook wel langskomen 8d

Wordt toch geen hele auto detaildag moment,... Maar voor diverse tips & trucs ben ik wel voor in! Verlengsnoertje/haspeltje en bouwlampje regel ik wel van mijn werk mee. Kan het nooit mis gaan :eyes:
 
@ sjoerdnijhuis: prima, je staat erbij!

@Jeroen: Tja, dat is natuurlijk waar het om te doen is tijdens zo'n meeting....van elkaar leren en de hobby met elkaar delen.
Een PA zal niemand de hele dag willen zijn, maar de hele dag zijn er vast een boel mensen die je willen helpen!
 
Misschien een idee om een A4'tje achter je autoruit te leggen met je forum naam zodat het voor diegene die voor het eerst een CC meeting bezoeken ook duidelijk is wie wie is ?
 
Denk dat mijn wagen wel herkenbaar is, maar goed idee! Heb ook nog ergens een t-shirt liggen met mijn naam erop. Word namelijk door vrienden en familie al sinds de lagere school Paulus genoemd, mijn echte naam hoor ik bijna niet meer. Komt niet door mijn lengte (ben 1,88) of dat ik kaal ben (volle bos haar) maar door Paulus de Boskabouter de musical die we op de lagere school opvoerden. En ben nooit van die bijnaam afgekomen!
 
@Juffer: Tis wel een leuk&makkelijk idee! Ik zet het wel ff in de openingspost.

@Paulus: Mooi verhaal man! Mijn D-J is zo logisch als wat, alleen gaat het ook wel eens mis. Bij mn vorige werkgever kreeg ik een tevredenheidsbetuiging bij mn afscheid.
Toen kwam vanuit de hogere legerleiding de vraag hoe je D-J schreef...als in Didier? Tjonge....
 
Juffer1 zei:
Misschien een idee om een A4'tje achter je autoruit te leggen met je forum naam zodat het voor diegene die voor het eerst een Carclean.com meeting bezoeken ook duidelijk is wie wie is ?

+1 anders weet ik nooit wie wie is :-"