• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Bij deze geef ik mezelf op. Ik kom samen met DMSLex met 1 auto. D-J wil je ons aan de lijst toevoegen?

Komt er iemand die een extractor heeft en die mee wil nemen naar de meet? Die zou ik graag nog eens loslaten op mijn stoelbekleding want daar zitten allemaal watervlekken in.

Neem die van mij wel mee! Ruimte zat achterin de 80.

Ik neem mee:

- extractor en APC+
- Flex rotary
- DAP 500
- heel veel pads
- Monello polijstmiddelen
- Scholl Concepts polijstmiddelen
- diverse waxen (SN 1&2, Fuzion, SN hybrid, Blue Velvet, Banana Armour)
- etc.

Dus kan veel mensen op weg helpen als het nodig is. Mijn wagen was ik alleen maar even en nalopen met Red Mist.

Chasake zei:
Komt er iemand die een extractor heeft en die mee wil nemen naar de meet? Die zou ik graag nog eens loslaten op mijn stoelbekleding want daar zitten allemaal watervlekken in.

Als het om je bestuurdersstoel gaat neem dan wat vuilniszakken mee, dan kan je met een droge kont naar huis rijden.
Stoelen blijven wel even vochtig na werken met extractor;)

Super Paulus! Ik neem mee wat ik heb :), zal eens een 'de collecties' topic aanmaken. Ik moet nog even kijken wat ik de zaterdag voor de meeting zelf aan de auto kan doen (hangt ook van weer af). Een keer polijsten-met-de-pro's zou op de meet misschien handig zijn. De DAP clinics van carclean zijn vanuit Enschede te ver weg. We kunnen op de locatie niet foamen denk ik? Dat is na de groupbuy natuurlijk een hot item :).

@IbizaSigno: ik wacht op Eelco bij Heerenveen, wij kunnen elkaar opwachten bij het tankstation bij Leek. Dan rijden we in colonne naar Heerenveen en vandaar uit naar Kampen.

Denno, welkom!
Ik ga jullie ook ff een mail/pm sturen vwb de betaling.
wordt vast een mooie dag!

Paulus de Boskabouter zei:
@IbizaSigno: ik wacht op Eelco bij Heerenveen, wij kunnen elkaar opwachten bij het tankstation bij Leek. Dan rijden we in colonne naar Heerenveen en vandaar uit naar Kampen.

Lijkt mij een goed plan! Wel tankstation bedoel je precies?